Az első időmérő edzést még pénteken megrendezték. A legjobb Lotus CEE-s időt az osztrák Andreas Holzleithner érte el, ez az abszolút értékelésben a 9. helyet jelentette. Őt követte Vizin Tamás a 11., majd Balogh György és Sánta János a 14-15. helyeken.
Az első futamra szombat délelőtt került sor, napsütéses időben. Vizin Tamás Andreas Holzleithnerrel csatázott, később pedig egy Alfa Romeo tolta meg, így sérült is a Lotus hátulja. Mindemellett a 26 fős túraautó mezőnyben egymás után végeztek a Lotus CEE versenyzői, a 13-14-15-16. helyeken Vizin Tamás, Balogh György, Sánta János, Andreas Holzleithner sorrendben értek célba. A leggyorsabb LCEE kör Holzleithner nevéhez fűződik, 2:06.012-es idejét a 9. körben futotta.
A szombat az első futammal még nem ért véget: Vizin Tamás és Balogh György a narancsszínű Lotus Exige volánja mögött rajthoz álltak a délutáni egyórás endurance versenyen is. Itt az abszolút értékelés szerint a 17. helyen zártak este hat órakor.
A hétvége eseményei vasárnap folytatódtak, reggel nyolckor sor is került a második időmérő edzésre. Az osztrákoknál Holzleithnert Peter Entenfellner váltotta, az időmérőn ő is lett a leggyorsabb Lotus CEE-s, ez a 9. időt jelentette, miközben Vizin Tamás a 14., Balogh György a 15., Sánta János a 18. helyre kvalifikált.
A második versenyen Vizin Tamás ismét az osztrák Lotusszal volt csatában, melyet ezúttal Peter Entenfellner vezetett. Entenfellner azonban a futam első felében kicsúszott a sikánnál, és a kerékvető fogságában ragadt. A Safety Car a pályára hajtott, Vizin Tamás pedig átvette a vezetést a Lotus CEE értékelésében. A 12 körös futamon végül Vizin Tamás, Balogh György és Sánta János a 11., 13., 14. helyeken zártak.
A Lotus Cup Eastern Europe következő versenyhétvégéjére június 19-21-én kerül sor a Slovakia Ringen.