Volt ugyan egy előzetes 2020/21-es, még tavaly ősszel kiadott versenynaptára az elektromos szériának, ám miután látszott, hogy a világ még télre sem fog kikecmeregni a koronavírus szorításából, hamar le is vették azt a napirendről: a terv azóta az, hogy apránként jelentik be az állomásokat, de ebbe is csúszott már fennakadás a szezonnyitónak szánt Santiago ePrix elhalasztásával. Idáig azt lehetett tudni, hogy a szezon Szaúd-Arábiában, a dupla Diriyah ePrix-vel indul február utolsó hétvégéjén, most viszont egy nagyobb adag versenyt jelentett be a szezon folytatásaként a Formula-E.
A harmadik verseny a Róma ePrix lesz április 10-én. Az eseményt az olasz főváros utcáira, az EUR kerületbe vinnék vissza, az FE ügyvezetője, Jamie Reigle azonban tudja, hogy ebben a kissé optimista koncepcióban még történhet fennakadás: így már készen áll a B terv is, miszerint a versenyt a Rómához közeli Vallelunga versenypályán tartanák meg. Vallelunga a 2019-ben első alkalommal kiírt Autósport Játékok helyszíneként került legutóbb rivaldafénybe.
Következőként viszont már az A terv szerint is egy épített pálya érkezik, hiszen Valencia, a széria közkedvelt teszthelyszíne biztos pontként ugrott be a naptárba, általa pedig először rendez FE-futamot Spanyolország. A vonalvezetés a The Race értesülései szerint valamelyest el fog térni az eredetitől, a célegyenest talán nem használja majd a mezőny teljes egészében.
A Monaco ePrix marad az eredetileg beütemezett május 8-i helyén, majd két hétre rá jönne a Marrakesh ePrix, ami szintén beugró, mert bár a korábbi években rendszeres vendéglátó volt, idén nem tervezték a visszatérését. A januárról eltolt dupla santiagói forduló került be június 5-6-ra, és egyelőre ennyi ismert az idei naptártervekből. Ez azonban még nem a szezon vége lesz – ha ezzel a vírus is egyetért –, az FE szándéka később bejelenteni a további helyszíneket, amelyek között ott lehet a tavalyi szuperbeugró Berlin, a debütáló Szöul ePrix pedig még bekerülhet szezonzárónak, ha a londoni ExCeL-rendezvényközpont, amit jelenleg a koronavírus-fertőzöttek ellátására használnak, nem tenné ezt lehetővé. Ha sikerül tető alá hozni egy amerikai túrát, akkor akár Mexikóváros, esetleg New York is megérkezhet még a naptárba. Amit nagyon jó eséllyel nem rendeznek meg idén sem, az a kínai Sanya ePrix, amit pedig biztosan nem, az a Párizs ePrix. A sorozat legkésőbb szeptember elejére szeretné befejezni hetedik szezonját – az elsőt, amely világbajnoki ranggal rendelkezik.
A Formula-E versenynaptára:
Február 26. | Szaúd-Arábia | Diriyah ePrix 1. |
Február 27. | Szaúd-Arábia | Diriyah ePrix 2. |
Április 10. | Olaszország | Róma ePrix |
Április 24. | Spanyolország | Valencia ePrix |
Május 8. | Monaco | Monaco ePrix |
Május 22. | Marokkó | Marrakesh ePrix |
Június 5. | Chile | Santiago ePrix 1. |
Június 6. | Chile | Santiago ePrix 2. |