A Motorsport Világtanács jóváhagyta a Formula-E következő versenynaptárát, amely a pilóták szempontjából hagy némi kívánnivalót maga után. A sorozat korábban az FIA-val és a WMSC-vel közösen pont az egyéb fontos szériákkal való átfedést igyekezett elkerülni, ám a most kiadott menetrend alapján ez finoman szólva sem sikerült. Az elektromos formulaautós széria jövő év nyaráig három alkalommal is a Hosszútávú Világbajnoksággal azonos hétvégén rendez versenyt, ami azért kellemetlen, mert több pilóta mindkét szériában résztvevő.
A korábbi hírek ellenére egyelőre sem a budapesti, sem a szentpétervári forduló nem került be a menetrendbe, és kérdéses, hogy van-e bármelyiknek is esélye erre, ugyanis az egyetlen betöltetlen hely körül kizárólag dél-amerikai helyszínek sorakoznak. Szaúd-Arábiában kétversenyes szezonnyitót, Nagy-Britanniában pedig hasonló menetű szezonzárót rendeznek. Új helyszín Szöul, miközben úgy tűnik, hogy kiesik Marokkó és Svájc.
2019. november 22. |
Szaúd-Arábia |
Ad Diriyah |
2019. november 23. |
Szaúd-Arábia |
Ad Diriyah |
2019. december 14.* |
? |
? |
2020. január 18. |
Chile |
Santiago de Chile |
2020. február 15. |
Mexikó |
Mexikóváros |
2020. március 1. |
Kína |
Hong Kong |
2020. március 21.* |
Kína |
? |
2020. április 4. |
Olaszország |
Róma |
2020. április 18. |
Franciaország |
Párizs |
2020. május 3.* |
Dél-Korea |
Szöul |
2020. május 30. |
Németország |
Berin |
2020. június 20. |
USA |
New York |
2020. július 25. |
Nagy-Britannia |
London |
2020. július 26. |
Nagy-Britannia |
London |
Ami a fent említett ütközéseket illeti: a WEC december 14-én a bahreini 8 órást, március 20-21-én a sebringi 1000 mérföldest, május 2-3-án pedig a spái 6 órást rendezi meg.
Egyéb változás, hogy a sorozat ősztől már csak egy MGU-t engedélyez az autókban, ami a Nissant érinti érzékenyen, a japán márka ugyanis eddig kétmotoros hajtásláncot használt.