Nagyjából 18°C-ra emelkedett a hőmérséklet a 12 órakor startoló időmérőre, ahol szokás szerint négy csoportba sorolva hajtottak pályára a pilóták, hogy megfussák 225 kW-os időmérős körüket. Ettől a szezontól a meghízott mezőny miatt már hat versenyző jut tovább a superpole-ba, amit viszont most láthattuk előre, miután Szaúd-Arábiában még eltörölték ezta zárószakaszt az esős időjárás miatt.
Végül Sam Bird, Sebastien Buemi, Alexander Sims, Antonio Felix da Costa, Jean-Eric Vergne és Mitch Evans kerültek be a továbbjutók közé, de történt néhány közjáték, mielőtt ez a sorrend kialakult. Kis híján az első hétvégéjén szereplő Pascal Wehrleinnak is sikerült kvalifikálnia a superpole-ba, ám végül a BMW újonca, Sims kiszorította őt az első hatosból, így gondoskodva arról, hogy a BMW Andretti egyedüliként két autóval képviseltesse magát a fináléban.
A harmadik csoport lebonyolódását követően a bokszutcában keletkezett egy kis zűrzavar: a két Virgin egymás után leparkolt, az érkező Tom Dillmann viszont erre nem figyelt, így nekiszaladt Robin Frijns autójának, amit belelökött a csapattárs Sam Bird diffúzorába – az autókon kisebb sérülések keletkeztek.
Felipe Massa a 15. rajthelyet szerezte meg, Stoffel Vandoorne-t pedig tovább üldözte a balszerencse, HWA-ja megállt a gyorsköre közben, így ő az utolsó helyről lesz kénytelen megkezdeni a futamot.
A superpole Evans hibájával kezdődött, aki ezzel ki is írta magát a játékból és elfoglalta a 6. helyet. Vergne idejétől azonban előbb da Costa, majd Buemi is hajszállal elmaradt. Utolsóként érkezett Bird, aki a diffúzorának egyik fityegő lapja ellenére is képes volt a legjobb köridőre, és 46 ezreddel legyőzte Vergne-t a pole-ért és az érte járó három pontért.
A Marrakesh ePrix 16 órakor startol.
Az időmérő végeredménye:
SP | Versenyző | Csapat | Idő | Hátrány |
1 | Sam Bird | Audi | 1:17.489 | |
2 | Jean-Éric Vergne | DS | 1:17.535 | 0.046 |
3 | Felix da Costa | BMW | 1:17.626 | 0.137 |
4 | Sébastien Buemi | Nissan | 1:17.738 | 0.249 |
5 | Alexander Sims | BMW | 1:18.400 | 0.911 |
6 | Mitch Evans | Jaguar | 1:29.379 | 11.890 |
Q | ||||
7 | Pascal Wehrlein | Mahindra | 1:18.126 | 0.275 |
8 | Robin Frijns | Audi | 1:18.200 | 0.349 |
9 | Nelson Piquet Jr. | Jaguar | 1:18.347 | 0.496 |
10 | Jerome d'Ambrosio | Mahindra | 1:18.440 | 0.589 |
11 | Lucas di Grassi | Audi | 1:18.595 | 0.744 |
12 | Oliver Rowland | Nissan | 1:18.604 | 0.753 |
13 | José María López | Penske | 1:18.612 | 0.761 |
14 | Oliver Turvey | NIO | 1:18.624 | 0.773 |
15 | Felipe Massa | Venturi | 1:18.780 | 0.929 |
16 | Daniel Abt | Audi | 1:18.921 | 1.070 |
17 | Edoardo Mortara | Venturi | 1:19.133 | 1.282 |
18 | Tom Dillmann | NIO | 1:19.338 | 1.487 |
19 | Gary Paffett | Venturi | 1:19.516 | 1.665 |
20 | André Lotterer | DS | 1:19.633 | 1.782 |
21 | Maximilian Günther | Penske | 1:23.332 | 5.481 |
22 | Stoffel Vandoorne | Venturi | 1:33.404 | 15.553 |