Azok után, hogy Felix Rosenqvist megnyerte a 2017-18-as Formula-E szezon második versenyét Hongkongban, a következőn pedig ismét az élen végzett, csapata, a Mahindra vezette a gyártók versenyét. Rosenqvist egyébként egyéniben szintén vezetett Marrakesh után, azután viszont, mintha elvágták volna.
A csapatnak végül esélye sem volt a győzelemre szezon végén, ahogy magától Rosenqvisttől is nagyon messsze volt az összetett siker, a Mahindra ugyanis csak negyedik, míg versenyzőjük mindössze a hatodik helyen fejezte be az idényt, köszönhetően több látványos és nem mellesleg rettenetesen időzített kiesésnek. Rosenqvist csapattársa, a veterán Nick Heidfeld sem teljesített szerencsésebb szezont, a németnél még az is előfordult, hogy három egymást követő versenyt sem tudott befejezni.
A csapatfőnök Dillbagh Gill önkritikusan nyilatkozott ezzel kapcsolatban. „Több dolgot elő kell vennünk a harmadik szezonból, az egyik ilyen a kiegyensúlyozottság. Akkor az egyik versenyzőnk folyamatosan a dobogón tudott lenni, ezt kell megint elérni.”
Gill megfogalmazta ars poeticáját is. „Szép dolog a győzelem, de nem árt, ha mellette konzisztens teljesítményt is tudunk nyújtani. Erre lehet ugyanis csak építeni egy teljes bajnokság során.”
És ha már bajnokság: a Mahindra szembesült egy számukra új helyzettel, amivel nem is tudott mit kezdeni. „Azt tudtuk, hogy nyerjünk versenyeket, azt viszont nem, hogy mit kellene kezdeni a bajnoki csatával. Amit a mostani szezonból tanultunk, az az, hogy hogy álljunk egy teljes szezonhoz, hogy tegyünk össze egymást követő jó versenyeket. Egy-egy versenyen brilliánsak tudtunk lenni. Növeltük például a csapat létszámát, jött sok új ember, így talán valamivel csökkent rajtunk a nyomás, és mindenkinek egy kicsivel több ideje van.”