A 25 éves pilóta esete bizonyítja, hogy a profi pilóták sem csak a versenypályákon kerülhetnek bajba, hiszen ők is áldozatai lehetnek olyan mindennapi balszerencsének, ami bármelyikünkkel megtörténhet. Frijns is csak egy szokványos, laza edzésnapra készült a héten, ami viszont aztán igencsak csúnya és fájdalmas véget ért.
„Simán csak futottam, és egy alkalommal balra kanyarodtam, a térdem viszont inkább jobbra ment. Egyszerűen összeestem, minden ok nélkül” - számolt be térdsérüléséről a Motorsportnak nyilatkozva a pilóta, akit Max Verstappen feltűnéséig Hollandia legnagyszerűbb fiatal tehetségeként tartottak számon, azóta viszont - talán éppen az ő érkezése miatt is - háttérbe szorult kissé.
„A csontjaim épségben maradtak, de az egyik ínszalag teljesen elszakadt, szóval a térdem most eléggé merev. Amikor az orvos ezt közölte velem, eléggé aggódni kezdtem, mert azt hittem, hogy ezzel mindennek vége” - utalt arra, hogy talán versenyzői karrierjét is veszélybe sodró sérüléseket szenvedett. „De nagyszerű fizioterapeutám és orvosom van, akik segítségével mindent megteszek majd, hogy felépüljek Brands Hatch-re.”
Az említett pályán Frijns a Blancpain GT futamán állna rajthoz május 7-én, de a sorozat e hétvégi, monzai fordulóját kénytelen kihagyni. A holland pilóta emellett a Formula-E-ben is teljes szezont fut, ahol a versenyek még csak május 13-ától kezdenek majd el igazán sorjázni, ezért mindenképpen gyorsan szeretné minél jobb formába hozni magát, hogy sérülése ne okozzon számára hátrányt, és emiatt az elkerülhetetlen műtétet is halogatni fogja kissé.
„Attól nem tartok, hogy ne tudnék vezetni. Viszont jelenleg egyáltalán nem bírok járni, szóval elég komoly a helyzet, és a csontjaim is fájnak. De ha most csinálnánk meg a műtétet, azzal kiesnék öt-hat hétre, és elég sok versenyt ki kellene hagynom, ezt pedig nem engedhetem meg magamnak. A Formula-E szezonzáróját követően viszont lesz öt szabad hetem, ekkor kerül majd sor az operációra.”
Persze a történelem során többen is bizonyították, hogy még ha bizonyos sérülések miatt a járás nehezen is megy, egy versenyautó vezetésében ez nem feltétlenül jelent akadályt, Frijns viszont éppen olyan sorozatokban szerepel, ahol a gyors testmozgás is sokat számít: A Formula-E-ben autót kell cserélni futam közben, a Blancpain GT-ben pedig a pilóták váltogatják egymást az autóban.