Az már szeptember óta köztudott, hogy a Mercedes a 2018/19-es szezontól tervezi Formula-E szerepvállalását, de eddig csak szóban erősítették meg ebbéli szándékukat. A marrakesi ePrix azonban példát szolgáltatott arra, hogy a csillagos gyártó teljesen komolyan gondolja a belépést: a Motorsport.com információi szerint F1-es csapatuk két mérnöke is jelen volt a marokkói hercegről elnevezett pályán.
Neil Martin és Steve Clark feladta az volt, hogy kapcsolatba lépjen a Formula-E vezetőivel és ügyvivőivel, emellett figyelmesen tanulmányozták a csapatok, valamint a sorozat működését- a Motorsport.com szerint legtöbbet a Mahindra istálló körül látták őket tevékenykedni, mely csapattal az újonc Felix Rosenqvist pole-pozíciót és egy harmadik helyet gyűjtött a hétvégén. „Az elektromosság fontos szerepet fog betölteni az autóipar jövőjében, ezért nagyon fontos a Formula-E” - nyilatkozta nemrég Toto Wolff, a Mercedes motorsport-igazgatója, mintegy kijelölve a követendő utat a márka számára.
Steve Clark második periódusát tölti a Mercedesnél, 2012-ben ugyanis eligazolt Brackley-ből, ahol a technikai tanácsadó szerepét töltötte be. A szakember ezt követően a maranellóiak mérnöki gárdáját vezette, melyet egy F1-hez nem köthető pozícióra változtattak házon belül. Clark munkajogi bíróságra vitte az ügyet, ezt követően pedig visszatért a világbajnok istállóhoz. Kollégája, Neil Martin is régi motoros a szakmában, szintén megjárta a Ferrarit, ahol stratégiai vezető volt 2011 és 2015 között. A brit részese volt Mika Hakkinen sikereinek a McLarennél, hiszen 1995 és 2005 között több pozícióban is dolgozott a csapatnál - Kimi Raikkönen nagyrészt neki köszönheti a 2005-ös Monacói Nagydíjon aratott győzelmét, amikor Martin a csapat gyárából, e-mailen értesítette hercegségben tartózkodó csapatát a helyes stratégiáról.
Hírek szerint a Mercedes szakemberei további futamokra terveznek ellátogatni a Formula-E harmadik szezonjában.