Valószínűleg sohasem lesz egyetértés a világ versenysorozatai között abban, hogy mennyire helyénvaló, ha a nézők beleszólhatnak a futamok alakulásába, előnyben részesítve kedvenc pilótájukat másokkal szemben. Az elektromos sorozat által kifejlesztett FanBoost pedig pontosan erről szól: a 2014/2015-ös szezonban a rajongók a verseny kezdetéig szavazhattak a sorozat honlapján arra a pilótára, akinek extra teljesítményt szerettek volna adni, majd pedig a három legtöbb voksot kapó versenyző részesült a FanBoost előnyeiben. Ennek értelmében a jutalmazott mindkét autójában egyszer aktiválhatta ezt a funkciót, ami 5 másodperc időtartamra 150-ről 180 kW-ra növelte a járgány teljesítményét, ez pedig segítséget nyújthatott a támadásban, az előzésben vagy akár a védekezésben.
A rendszer ugyan vegyes fogadtatásban részesült, de a Formula-E vezetősége semmiképp nem akar megszabadulni ettől az újszerű megoldástól, sőt, továbbfejlesztették azt az október 24-én Pekingben startoló második szezonra.
Mostantól a nézők az eddigieknél is aktívabban vehetnek részt a verseny alakításában, hiszen a FanBoost szavazást immár nem 20 perccel a rajt előtt zárják le, hanem majd csak 6 perccel azt követően, hogy a futam kezdetét vette. Így a rajongók a verseny kezdeti állásának ismeretében is támogatásukról biztosíthatnak még egy-egy pilótát.
A szavazás menete is változik, hiszen immár egy néző nem csak eseményenként egyszer, hanem a megnyitást követően minden nap egyszer leadhatja voksát, amihez a hivatalos oldal mellett már a Facebookot, a Twittert és az Instagramot is használhatja - hashtag beillesztésével a rendszer ott is rögzíteni tudja majd a beérkező neveket. Ehhez a választott közösségi oldalon posztolt üzenetbe két hashtaggel ellátott szót kell beilleszteni, amelyek közül az egyik a versenyző neve: #FanBoost #BrunoSenna - ahol utóbbi értelemszerűen mindig a választott pilóta teljes neve.
A módosítás következében pedig a pályán is változnak a szabályok. Mivel a szavazás a verseny elején is tart, a pilóták csak a második autójukra kapják majd meg a FanBoostot, így kettő helyett csak egyszer használhatják azt a futamon. Ezúttal viszont többet játszadozhatnak vele. Idéntől 180-ról 200 kW-ra növekedhet majd általa a teljesítmény, ám a versenyzők egy megadott intervallumon belül maguk határozhatják majd meg, hogy a 100 kJ energiát hogyan osztják be: hosszabb időre kisebb teljesítménynövekedést, vagy rövidebb ideig nagyobb löketet szeretnének-e kapni.