Jarno Trulli, aki a Formula-E első szezonját a bajnokság 20. helyén zárta saját csapata, a Trulli GP színeiben – egy negyedik helyet és egy pole-pozíciót leszámítva nem tudott brillírozni – korábban arról beszélt, elképzelhető, hogy az elektromos széria második, ősszel induló szezonjában már csak csapatvezetői kapacitásban vesz részt.
A motorsport.com információi szerint azonban Trulli a következő idényben is marad a versenyzői ülésben, csapattársa pedig Vitantonio Liuzzi lesz, aki idény közben csatlakozott az istállóhoz, habár a szezonzárón nem vett részt. Liuzzi 80 Formula-1-es versenyen állt rajthoz a Red Bull, Toro Rosso, Force India és HRT csapatok színeiben.
A Formula-E második szezonjában az elsőtől eltérően a csapatok különböző hajtásláncokat használhatnak, a Trulli GP pedig saját erőforrást épít a Motomatica cég segítségével. A tervek között szerepel egy grafén akkumulátor kifejlesztése a harmadik szezonra, amely 380 kW csúcsteljesítményre lesz képes.
„Az új projekt rendkívül érdekes. Igazán kíváncsi vagyok, hogyan fognak teljesíteni a következő tesztjeinken” – nyilatkozott a motorsport.com-nak Liuzzi. Ő és Trulli terv szerint részt vesznek az első kollektív gyakorláson, melyre augusztus 10-11-én Doningtonban kerül sor. „El kell készülnünk augusztusra, hogy kipróbálhassuk az új kocsit, de a részletek csak most kerülnek a helyükre. A hajtásláncot már sokat teszteltük a próbapadon, ezért várjuk, hogy a pályán is kilométerek kerüljenek bele.”