Az autók elektromos hajtáslánca 200 kilowatt teljesítmény leadására volt képes az edzéseken és kvalifikáción, ezt azonban 150 kW-ra korlátozták a versenyeken – ennél többet csak azoké a pilótáké produkált, akik számára a rajongók a FanBoost segítségével többletet szavaztak meg. Az októberben, Pekingben kezdődő második szezonban azonban versenykörülmények között 170 kW-ra emelik a teljesítményt, értesült az Autosport lap.
A változás még nem végleges, de az Aguri csapat, amely a 2014/15-ben használt hajtáslánccal vág neki a következő idénynek is, már a 170 kW-os szinttel tesztelt múlt héten a Donington Parkban. Az autót Pedro de la Rosa vezette.
„Még nem bólintottak rá, de kipróbáltuk a jósolt szintet, hogy meglássuk, mennyire működik. A körök és versenytáv valószínűleg változatlan marad, de az elérhető teljesítményszint magasabb lesz. Valószínűleg azonban a motorerő csúcsát csak a kör bizonyos pontjain vagy a verseny egyes fázisaiban használhatjuk ki” – mondta Mark Preston, az Aguri csapatfőnöke.
A második szezonban már nem lesz kötelező egyenhajtásláncot használni, a lehetőségre pedig számos új gyártók lecsapott: a Renault és DS (Citroen) csatlakozik a bajnoksághoz, míg az Abt, Andretti, Mahindra, Trulli (Motomatica), NEXTEV TCR és Venturi saját erőforrást fejleszt. Az Aguri lesz az egyedüli alakulat, amely kitart az idén használt, McLaren által gyártott hajtáslánc mellett. „Nem látunk túl nagy változást a szabályokban, és úgy gondoljuk, a McLaren egysége erős és megbízható” – indokolt Preston.
A hivatalos tesztek augusztusban zajlanak majd Doningtonban, összesen hat napon keresztül.