A Trulli csapat pedig nem kezdte előnyös helyzetben a kvalifikációt, hiszen mindkét pilótájuk, maga Jarno Trulli és Vitantonio Liuzzi is az első csoportban kaptak helyet a sorsolás után, azaz arra az időszakra, amikor elvileg a legpiszkosabb a pálya az időmérő során. Azt viszont már korábban is bizonyították néhányan, hogy ez nem okoz jelentős hátrányt, Trulli pedig azonnal egy olyan köridővel tett le a névjegyét, ami fél másodperccel jobb volt az edzéseken megfutott etalonná.
Átlagosan mindenkinek két gyorskörrel volt elég a 10 percnyi pályán tölthető idő, ám ahogy teltek a kvalifikáció szakaszai és egyre többet próbát tettek, Trulli neve még mindig a tabella élén állt. Többen is közel kerültek ugyan hozzá, az első két szektorban meg is döntötték az idejét, de a harmadikban mindenki túl sokat veszített ahhoz, hogy az olasz elé kerüljön a célvonalnál. Az Audi Sport Abt két pilótája is komoly veszélyt jelentett rá, ahogy az e.dams versenyzői és Nick Heidfeld is, de a kör végén mindannyiuknál néhány tizedes lemaradást mutatott az óra.
Trulli eddig alig vetette magát észre a szezonban, többször műszaki hiba áldozata lett vagy balesetbe keveredett, és csupán az uruguayi 4. helyével tudott pontot szerezni, most azonban megmutatta, hogy 40 évesen is képes még a mezőny élére állt. Az F1-ben négy pole-pozícióig jutó pescarai borász most begyűjtötte a három pontot és a rajtrács éléről kezdheti meg a 16 órakor startoló futamot.
Mögötte két bajnoki esélyes, Lucas di Grassi és Sebastien Buemi áll, a negyedik pedig Heidfeld révén szintén egy olyan pilóta, akinek balszerencsés szezonja miatt nincs mit veszítenie. A tabella élmezőnye közül Nelson Piquet Jr. kvalifikált a leggyengébben, hiszen csak a 13. lett, így küzdelmes verseny van kilátásban számára.
Az időmérő végeredménye: