A szombaton második versenyére készülő elektromos sorozatban vitát generált, hogy az első futamon a három kedvezményezett pilóta egyike sem használta a FanBoost nevű teljesítménynövelőt - a pilótákra a futamok előtt a nézők szavazhatnak, és a legtöbb voksot gyűjtők egy alkalommal gombnyomásra megnövelhetik autójuk erejét egy rövid időre. A sorozat vezetője, Alejandro Agag korábban kijelentette, a rendszert akkor sem fogják törölni, ha a közvéleményből nemtetszést vált ki. A pekingi futamon azonban a versenyzők sem rajongtak érte, hiszen a három kiválasztott pilóta, Lucas di Grassi, Bruno Senna és Katherine Legge egyike sem élt a rajongók által adott lehetőséggel. Agag szerint ezt nem lenne szabad hagyni, hiszen így felesleges a szavazásra buzdító jelentős kampány, és kilátásba helyezte, hogy kötelezővé teszik a bevetését.
„Dolgozunk azon, hogy még látványosabbá tegyük a FanBoostot, és arra kérjük a versenyzőket, hogy legyenek szívesek használni” - próbált még finomat fogalmazni a spanyol szakember. „Az első versenyen Bruno azért nem használta, mert már az első körben kiesett, Lucas pedig azért, mert nem működött megfelelően a kijelzője, ezért nem akart kockáztatni. És azt hiszem, Katherine esetében is ugyanez volt a helyzet. Kissé óvatosak voltak.”
„Beszéltünk a versenyzőkkel arról, hogy nagyon fontos bevetniük a FanBoostot. Rajongók ezrei szavaznak, és mind arra várnak, hogy meglássák, hogyan is működik. Higgyenek nekem, ezúttal használni fogják.”
Agag hozzátette, a televíziós közvetítésben is törekednek majd arra, hogy minél jobban átadják a FanBoost hatását, amint egy versenyző aktiválja azt.
„Nem könnyű élőben elkapni a pillanatot, hiszen nem tudjuk, mikor fogják megnyomni a gombot, és a rádión sem fognak soha előre szólni. Viszont a telemetria alapján látjuk, hogy mikor aktiválják a rendszert, így ha egy izgalmas csata közepén történik, akkor nagyon valószínű, hogy elkapja azt a kamera.”