Nem fognak hiányozni a ground effectes autók Oliver Bearmannek: a Haas brit újonca szerint sosem tapasztalt még ilyen fájdalmakat egy versenyautóban, mint amilyet a mostani generációs F1-es okoznak, úgyhogy örül a 2026-os nagy szabályváltozásoknak.
„Egyértelmű, hogy a pattogás, a hasmagasság, az autók kényelmetlensége… olyan feszes beállításokkal kell használni az autókat a teljesítmény eléréshez (főleg most egy Las Vegas, vagy akár Katar után), hogy kiszállok az autóból, és nem tudok éjszaka aludni, olyan hátfájdalmaim vannak” – árulta el.

„Nem fog hiányozni ez a fajta kényelmetlenség, sosem tapasztaltam még hasonlót versenyautóban, mint ez a fajta pattogás, delfinezés. Szörnyű érzés így vezetni az autókat, főleg hogy nem is tudod igazán megjósolni előre. Van, hogy a harmadik szabadedzésen még nem érzed alacsonynak, a teljesítményt nézed természetesen, aztán az időmérőn hirtelen, a semmiből elkezd pattogni, és mivel elmegy az önbizalmad, rengeteg időt veszítesz.”
„Nagyon remélem, hogy a jövő évi autók nem fognak pattogni, főleg ha hosszú F1-es karriert szeretnék, mert ha ilyenek maradnak az autók, akkor szerintem egyikünk sem fog addig versenyezni, mint mondjuk Fernando és Lewis” – zárta gondolatait a fiatal brit.