Kimi Antonelli elmondta: kicsit nagyobb tempóval érkezett meg a kanyarba, és a Carlos Sainz Williamse által felkavart turbulens levegő is hozzájárulhatott ahhoz a hibájához, aminek köszönhetően Lando Norris az F1-es Katari Nagydíj legvégén javított egy pozíciót.
Antonelli a negyedik helyen haladt és egyre közelített Sainzra, de közben Norris is igyekezett őt támadni a lusaili futam végjátékában. Ezt a csatát aztán egy Antonelli-hiba döntötte el: az utolsó előtti körben megbicsaklott alatta a Mercedes, lesodródott a pályáról, így a mclarenes vb-éllovas elment mellette.

Mivel a Norris által így szerzett két pont még kulcsfontosságú lehet a világbajnoki harcban, a rivális Red Bull részéről Helmut Marko – miután a közvetítésből elsőre nem látszott a konkrét hiba – azzal vádolta meg Antonellit, hogy direkt engedte el a britet, amire Toto Wolff Mercedes-főnök meglehetősen ingerülten reagált.
Természetesen maga az olasz pilóta is elmondta a médiának, mi történt: „Elég keményen nyomtam a kemény gumikon, és végül sikerült DRS-távolságon belülre kerülnöm Carloshoz. De aztán a 9-es kanyarban volt egy komoly pillanatom, majdnem eldobtam az autót, szóval lesodródtam a pályáról és buktam egy pozíciót Landóval szemben, ami rendkívül bosszantó.”
Arra a kérdésre, hogy saját hibáról volt-e szó vagy valami az autóval kapcsolatosról, így felelt a 19 éves pilóta: „Meg kell néznem. Kicsit gyorsabban mentem be, mint egy körrel előtte. Természetesen a másik autó által felkavart levegő kiszámíthatatlanabbá teszi, hiszen kisebb a leszorítóerő és a gumik is jobban túlmelegednek, de kicsit gyorsabban mentem be, és hirtelen elúszott az autó hátulja.”

„Nem számítottam rá, és ilyen nagy tempónál nyilván leszaladtam a pályáról, a következő kanyarban pedig újabb necces pillanatom volt, mivel összeszedtem a port, és megint lementem a pályáról. Részleteiben vissza kell néznem, de meglehetősen bosszantó volt.”
Antonelli azt is elmondta, hogy szerinte a hibája nélkül Norris nem tudta volna őt megelőzni a piszkos levegő által keltett turbulencia miatt – arra viszont látott esélyt, hogy a legvégén elkapja Sainzot és elcsenje tőle a dobogó alsó fokát:
„Sokat közelítettünk Carlosra, és eléggé jelentősen gyorsabbak voltunk az utolsó szektorban, szóval két körrel a vége előtt biztosan megvolt a DRS, így talán az utolsóban lett volna esélyem. De végül nem volt esélyem, mert lementem a pályáról.”