SQ1: Tsunoda kiesett, Sainz utolsó
Bár az első gyorskörök után még Oscar Piastri állt az élen, összességében Lando Norris kezdte a legjobban a sprintidőmérőt, hiszen a második körével az élre állt, sőt a harmadikkal is javítani tudott, s végül három és fél tizeddel előzte meg a második helyre előreugró Verstappent, míg Piastrit végül az edzés után ismét erős formát mutató Alonso is megelőzte.

Persze itt még nem az elejére, hanem a végére figyeltünk jobban: kiesett Colapinto, Lawson és Ocon, míg a két legkellemetlenebb meglepetést Tsunoda és Sainz szolgáltatta – előbbinek esélye sem volt továbbjutni, persze az edzésbalesete után nem is volt könnyű helyzetben, utóbbi meg tökutolsó lett, miután a mindent eldöntő körében elrontotta az első féktávot.
SQ2: Alonso az élen, Hamilton búcsúzott
Az első körök határozták meg a második szakasz végeredményét, alig néhányan tudtak javítani a végén, de volt, aki meg sem próbálta, mint például Fernando Alonso, aki elsőre megfutotta azt az 1:09,330-as időt, amivel az élen zárta az SQ2-t – de tegyük hozzá, hogy Lando Norris második nekifutásra egy elképesztően jó első szektorral nyitott, utána viszont elvette.

A hajrában a sárga zászló is megvillant a megpördülő Charles Leclerc miatt, de ő végül továbbment csapattársával ellentétben, aki egy hellyel, egészen pontosan 76 ezreddel maradt el a továbbjutástól, ráadásul vizsgálni is fogják amiatt, hogy nem lassított eléggé a monacói megpördülésekor. Gulf-festésű autó sem jutott a harmadik szakaszba, hiszen Albon is kiesett Sainz után, búcsúzott még az Alpine-nal ígéretesnek tűnő Gasly, a helyi hős, Bortoleto, valamint az első szakaszban még jól teljesítő Bearman.
SQ3: Norris megcsinálta, Piastri megmentette
A Mercedesek és a McLarenek is azt a megoldást választották, hogy a pálya rövidségét kihasználva az SQ3-ban is kétszer jönnek ki, és ez bizonyult a nyerő taktikának, hiszen többségükben javítani tudtak második körükön, de Lando Norris számára az elsőre futott ideje is elég lett volna a sprint rajtelsőségéhez, amit némi meglepetésre Kimi Antonelli előtt szerzett meg.
Oscar Piastri számára viszont nagyon fontos volt a második kör, hiszen ezzel sikerült legalább a harmadik helyre odatennie McLarenjét Russell és Alonso előtt, míg az autójára panaszkodó Max Verstappen csak a hatodik lett.
Az F1-es Sao Pauló-i Nagydíj sprintidőmérőjének végeredménye:
| 1. | Lando Norris | McLaren–Mercedes | 1:09.243 | - |
| 2. | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:09.340 | +0,097 |
| 3. | Oscar Piastri | McLaren–Mercedes | 1:09.428 | +0,185 |
| 4. | George Russell | Mercedes | 1:09.495 | +0,252 |
| 5. | Fernando Alonso | Aston Martin–Mercedes | 1:09.496 | +0,253 |
| 6. | Max Verstappen | Red Bull–Honda RBPT | 1:09.580 | +0,337 |
| 7. | Lance Stroll | Aston Martin–Mercedes | 1:09.671 | +0,428 |
| 8. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:09.725 | +0,482 |
| 9. | Isack Hadjar | Racing Bulls–Honda RBPT | 1:09.775 | +0,532 |
| 10. | Nico Hülkenberg | Sauber–Ferrari | 1:09.935 | +0,692 |
| 11. | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:09.811 | +0,568 |
| 12. | Alexander Albon | Williams–Mercedes | 1:09.813 | +0,570 |
| 13. | Pierre Gasly | Alpine–Renault | 1:09.852 | +0,609 |
| 14. | Gabriel Bortoleto | Sauber–Ferrari | 1:09.923 | +0,680 |
| 15. | Oliver Bearman | Haas–Ferrari | 1:09.946 | +0,703 |
| 16. | Franco Colapinto | Alpine–Renault | 1:10.441 | +1,198 |
| 17. | Liam Lawson | Racing Bulls–Honda RBPT | 1:10.666 | +1,423 |
| 18. | Yuki Tsunoda | Red Bull–Honda RBPT | 1:10.692 | +1,449 |
| 19. | Esteban Ocon | Haas–Ferrari | 1:10.872 | +1,629 |
| 20. | Carlos Sainz | Williams–Mercedes | 1:11.120 | +1,877 |