További fejlesztésekkel támad a hétvégi F1-es Mexikóvárosi Nagydíjon a Red Bull: egy átdolgozott padlólemezt kapott az RB21-es a huszadik fordulóra – a sokakhoz hasonlóan megnövelt hűtőnyílások mellett.

Az FIA felé lejelentett fejlesztések szerint hivatalosan tízből hat istálló érkezett újítással Mexikóba: a kivételt a McLaren, a Mercedes, az Aston Martin és a Haas jelentik, náluk üres a fejlesztési lista.
Viszont a hat alakulatból öt esetén – a Ferrarinál, a Williamsnél, a Racing Bullsnál, az Alpine-nál és a Stake-nél – csak a motorborításon található hűtőpanelek módosításáról, elsősorban a számuk megnöveléséről van szó: a csapatok ezzel kompenzálják, hogy a magaslaton ritkább a levegő Mexikóvárosban, így több levegő áramlására van szükség az erőforrás hűtéséhez.

A Red Bull így az egyetlen gárda, amely tényleges fejlesztésekkel rukkolt elő a hétvégi versenyre. Természetesen az energiaitalosok is hozzányúltak a hűtőnyílásokhoz – sőt, náluk az első fékek hűtésén is javítottak –, de ami lényegesebb, hogy átdolgozták az eredetileg Monzában bevetett padlólemez-specifikációt: változott a padlólemez hátulján a felső felület profilja, amelytől nagyobb aerodinamikai terhelést remélnek, és ehhez hozzáigazították a szélső szárnyelemeket is, hogy összhangban működjenek.
A Red Bull tehát tartotta a szavát, valóban nem állt még le az újításokkal, így próbálva segíteni Verstappen feléledő vb-hadjáratát, miközben a McLaren már bevallottan nem hoz több fejlesztést. A címvédő holland négy futam alatt 104-ről 40 pontosra csökkentette a hátrányát az éllovas Oscar Piastrival szemben, Lando Norris pedig már csak 26 egységnyire van tőle.