Toto Wolff szerint Dél-Korea kihasználatlan lehetőséget jelent a Formula–1 számára, hiszen az ország fiatal, aktív rajongóbázisa tökéletesen illene a sport új közönségéhez. A Mercedes-főnök úgy véli, az ázsiai térségben még bőven van növekedési potenciál. Stefano Domenicali ugyanakkor figyelmeztetett: csak azok a pályák maradhatnak a versenynaptárban, amelyek hajlandók fejleszteni és megfelelni a modern elvárásoknak.
A Mercedes csapatfőnöke a Bloomberg-nek nyilatkozva úgy fogalmazott, hogy a sportág hatalmas növekedést ért el az elmúlt években, különösen a fiatal rajongók körében, és Dél-Korea ideális terep lenne a további terjeszkedésre.

„Egy ideje kihasználatlan piacról beszélünk” – mondta Wolff. „A Formula–1 az utóbbi években nagyon megerősödött, különösen a fiatal célcsoportok körében. A leggyorsabban növekvő rajongói rétegünk a 15 és 24 év közötti fiatal nők, akik rendkívül aktívak a közösségi médiában.”
A Mercedes-főnök szerint épp ezért lenne logikus visszatérni a koreai piacra. „Dél-Koreában rendkívül erős a közösségi média jelenléte. Nagyszerű lenne, ha visszatérhetnénk, és megmutathatnánk, mennyit változott a Formula–1 az elmúlt tíz évben.”

A sportág 2010 és 2013 között már versenyzett az országban, de a futam 2014-re kikerült a naptárból a szervezők és a FOM közti szerződéses viták miatt. Azóta az F1 inkább más ázsiai piacok felé fordult – Malajzia és Vietnam is próbálkozott a visszatéréssel, illetve a beszállással, de jelenleg egyik sem szerepel a versenynaptárban.
Wolff hozzátette, hogy a jelenlegi, 24 futamos idényben kevés a mozgástér, de a földrajzi egyensúly javítása továbbra is cél. „Nyilván vannak kereskedelmi szempontok is, de hosszú távon fontos, hogy kiegyensúlyozott legyen a naptár. Szerintem van egy kis vakfoltunk Kelet-Ázsiában” – mondta.

A Formula–1 vezérigazgatója, Stefano Domenicali nemrég arról beszélt, hogy a sport jövője szempontjából a pályáknak is alkalmazkodniuk kell a modern elvárásokhoz. Noha elismerte, hogy a történelmi jelentőség értékes tényező, szerinte önmagában már nem elég a túléléshez.
„Ha egy nagydíjnak történelmi értéke van, az természetesen előny, de önmagában nem elég” – mondta Domenicali a BSMT-nek. „A múltat jövőbe tekintő infrastruktúrával kell megtámogatni. Ez befektetést jelent a létesítményekbe, hiszen a jegyek nem olcsók, és a rajongók minden szinten magas színvonalú szolgáltatásokat érdemelnek.”