A szombati időmérő edzés igencsak kaotikusan alakult: hat piros zászlót hozott, Carlos Sainz karnyújtásnyira volt a pole-tól, miközben hibázott Hamilton, Leclerc, Piastri és Norris is az élmenők közül. A szél a versenyre sem hagyott alább, így nagy izgalmakra volt kilátás az előttünk álló 51 körre, különösen, ha rápillantottunk a rajtrácsra.
Max Verstappen indulhatott az élről – kemény keverékeken, mellőle a williamses Carlos Sainz, majd a második sorból Lawson és Antonelli rajtolhatott – mind a közepeseken. Norris csak a hetedik, Piastri pedig csak a kilencedik helyet szerezte meg szombaton, de a Ferrarik is csak a 10-12. helyről indultak.
A rajtnál Verstappen megtartotta a vezetést, viszont Oscar Piastri azonnal visszaesett: kiugrott a rajtnál, majd visszafulladt az autó, így az utolsó helyek egyikén találta magát, ezt követően pedig az első kanyarok után a falban állt meg az ausztrál, ezzel a vb-éllovas kiesett az Azerbajdzsáni Nagydíjról. Az ausztrál, akárcsak tegnap, ma is egyszerűen elfékezte magát, és a Tecpro fal fogta meg őt. Piastri vissza sem ment a garázsba, egy telefonon nézte tovább a futamot onnan, ahol kiesett.
Drama on the first lap!
— Formula 1 (@F1) September 21, 2025
Here's Piastri heading into the wall and out of the race #F1 #AzerbaijanGP pic.twitter.com/SN9cCVjSGL
A biztonsági autó kiállása után Norrist megelőzte Leclerc, aki ezzel már a kilencedik helyre esett vissza, miközben Alonso kapott egy öt másodperces büntetést, amiért a rajtnál bemozdult. Néhány körrel később Leclerc, Norris és Hamilton és áthámozta magát Hadjaron, egy kicsivel előrébb pedig Russell – hosszú körök után – átvette Tsunodától az ötödik pozíciót.
A 17. körben Albon próbálta meg megelőzni Colapintót, azonban a williamses kiforgatta az argentint, aki azonban tovább tudott menni. Az esetért később Albon tíz másodperces büntetést kapott. Eközben Verstappen előnye már majd’ öt másodpercre rúgott, Antonelli pedig a 19. körben elindította a lavinát: friss kemény keverékeket kapott a Mercedes negyedik helyen haladó versenyzője.
Egy körrel később a Norris előtt haladó Leclerc is friss abroncsokra váltott, majd az addig harmadik helyen autózó Lawson is megkapta a kemény keverékeket, és sikerült is visszajönnie Antonelli elé, hiába futotta meg a verseny addigi leggyorsabb körét az olasz. A kör végén azonban a DRS segítségével simán kikerülte az új-zélandit Antonelli, ezzel fellépve a dobogós pozíciókba.
Féltávnál Verstappen előnyár már kilenc másodperc volt a mögötte közepeseken érkező Sainzcal szemben, az utánuk érkező Russell, Tsunoda, Norris, Hamilton és Hadjar sem volt még kint kerekeket cserélni – ahogyan ők sem.
Sainz aztán a 28. körben megkapta a kemény keverékeket, 9 körrel később pedig már a keményeken rajtoló Hamilton is új Pirellikre váltott, Norris azonban még mindig nyúzta az ekkor már 37 körös közepeseket. Egy körrel később a mclarenes is jött a bokszba, ahol azonban hibázott a csapat, így simán elment mellette Lawson és Leclerc párosa. Ekkor már csak Verstappen, Tsunoda és Russell körözött azokon a gumikon, amiken rajtoltak.

Tsunoda a következő körben jött is, ám miután visszatért a pályára, az üzemmeleg abroncsain Lawson elment a japán mellett, egy körrel később pedig kihozták Russellt is, aki Carlos Sainz elé ért vissza, ezzel a brité lett a második hely. Max Verstappen bírta a legtovább a kemény keverékeken, ő a 40. körben kapta meg a közepes gumikat.
Norris az utolsó tíz körre fordulva megelőzte Leclerc-t, majd Tsunoda után eredt, de ezzel még mindig csak a 7. volt a McLaren versenyzője, aki nem igazán tudta a verseny ezen pontjáig kihasználni csapattársa nullázását. A két Ferrari eközben helyet cserélt a 8-9. helyen, hogy a puhább keverékeken a hétszeres világbajnok megpróbálja utolérni a Lawson, Tsunoda, Norris triót. Az új-zélandi és a japán versenyző nagy csatát vívtak az 5. helyért, mögöttük pedig Norris várt a kínálkozó lehetőségre, de eközben persze nem szeretett volna meggondolatlan manőverbe bocsátkozni a vb-címre vágyó brit.
Az utolsó három körre Hamilton meg is érkezett a fentebb említett hármasra, azonban helycsere már nem történt a verseny végéig, amelyet Max Verstappen elképesztő magabiztossággal nyert meg, Russell egy nagyszerű stratégiával feljött a második helyre, Sainz pedig szépen, csendben bekormányozta a Williamst a dobogó harmadik fokára. Norrist a 7. pozícióban intette le a kockás zászló, amivel pont egy futamgyőzelemnyire, vagyis 25 pontra közelítette meg Piastrit, győzelmével pedig 69 pontra zárkózott Max Verstappen.
Az Azerbajdzsáni Nagydíj végeredménye:
| Hely | Pilóta | Autó , motor | Hátrány/kiesés oka |
| 1 | Max Verstappen | Red Bull/Honda RBPT | |
| 2 | George Russell | Mercedes | 14,609 |
| 3 | Carlos Sainz | Williams/Mercedes | 19,199 |
| 4 | Kimi Antonelli | Mercedes | 21,76 |
| 5 | Liam Lawson | Racing Bulls/Honda RBPT | 33,29 |
| 6 | Yuki Tsunoda | Red Bull/Honda RBPT | 33,808 |
| 7 | Lando Norris | McLaren/Mercedes | 34,227 |
| 8 | Lewis Hamilton | Ferrari | 36,31 |
| 9 | Charles Leclerc | Ferrari | 36,774 |
| 10 | Isack Hadjar | Racing Bulls/Honda RBPT | 38,982 |
| 11 | G.Bortoleto | Sauber/Ferrari | |
| 12 | Oliver Bearman | Haas/Ferrari | |
| 13 | Alexander Albon | Williams/Mercedes | |
| 14 | Esteban Ocon | Haas/Ferrari | |
| 15 | Fernando Alonso | Aston Martin/Mercedes | |
| 16 | Nico Hülkenberg | Sauber/Ferrari | |
| 17 | Lance Stroll | Aston Martin/Mercedes | |
| 18 | Pierre Gasly | Alpine/Renault | 1 kör |
| 19 | Franco Colapinto | Alpine/Renault | 1 kör |
| Kiesett | Oscar Piastri | McLaren/Mercedes | baleset |