Nem érzi konkrét fejlesztésnek, és nem küzdött azzal a konkrét problémával, amire Lando Norrisnak megoldást jelenthetett, ezért nem is használja Oscar Piastri azt az új első futóművet, amellyel brit kollégája és riválisa szemlátomást magabiztosabban bánik a McLaren autójával az utóbbi versenyeken.
Norris a 2025-ös F1-es idény kezdete óta többször elmondta, hogy valami elveszett az autó által nyújtott érzetből a korábbi konstrukciókhoz képest, és részben ennek is köszönhető, hogy többször is belehibázott kulcspillanatokban például a Q3-as köreibe.
A McLaren részben emiatt egy új első felfüggesztéssel készült még a Formula-1-es Kanadai Nagydíjra, amely azonban csak a brit autójára került fel, Piastri nem használja a fejlesztést. Annak ellenére sem, hogy Norris szemlátomást jobban érzi az autó viselkedését az új futóművel.

Amikor arról kérdezték a világbajnoki összetettet 15 ponttal vezető Piastrit, ő miért nem rakatja fel az MCL39-esre a csapattársának beváló új első futóművet, így felelt az ausztrál:
„Még soha nem is használtam” – árulta el a MotorsportWeek.com által idézett pilóta. „Úgy gondolom, a lényeg az, hogy számomra ez nem jelent fejlesztést. Csak olyasvalami, ami más. Potenciálisan kicsit jobbá tesz néhány dolgot, viszont más dolgokat meg kicsit rosszabbá. Ha csak előnyei lennének, egyetlen kérdés nélkül feltenném.”
„De ami engem illet, nem igazán küszködtem ezzel a konkrét érzettel. Elég jól alakul az év, szóval szívesebben hagynám ugyanolyannak és következetesnek az autót, és inkább törődöm azzal, hogyan hozzuk ki a legtöbbet a beállításokból és a többi fejlesztésből, amelyek valóban vannak a futóművön végrehajtott változtatáson kívül.”
A McLaren egyébként elismerte, hogy „kicsit elfogult volt” bizonyos fejlesztésekkel a rutinosabb Norris irányába, de a fentiek alapján Piastri nem is szeretné használni a brit által kedvelt új felfüggesztést.