A topcsapatok közül a McLaren és a Red Bull hozott fejlesztéseket a hétvégi Brit Nagydíjra.
Az energiaitalosok átalakított padlólemezéről írtunk már korábban, és arról is beszámoltunk ebben a cikkünkben, hogy milyen előrelépéseket várhatnak tőlük Milton Keynesben.
A McLaren is a padlólemezén módosított, a hivatalos dokumentumok szerint ugyanúgy a leszorítóerő elosztása miatt – egyúttal a hátsó fékcsövek kialakítása is változott, ennek hűtési és aerodinamikai okai is vannak.
A másik két topcsapat, a Ferrarri és a Mercedes egyetlen módosítást sem jelentett be ezen a hétvégén.
Ugyanígy „nullázott” az Alpine, a Williams ugyanúgy a padlólemez szélső terelő elemein változtatott a leszorítóerő jobb elosztása érdekében, a Sauber a padlólemez első része mellett egy pályaspecifikus első szárnylapot is hozott, ugyanilyen elemmel készült a Racing Bulls, két csapat viszont több mindenen is változtatott.
Az Aston Martin szinte a teljes padlólemezt átrajzolta, annak több részén is módosított, a főelem mellett a szélein, illetve a felső terelő elemeken is, emellett pedig a motorborítást is hozzásimította a változtatásokhoz.
A Haas szinte ugyanígy tett, a padlórész több alkatrészén is csiszolt, a terelő szárnyaktól a fő elemig, illetve a belépő nyílások is mások lettek az oldaldobozokon.