Módosított padlólemezzel készül a hétvégi Brit Nagydíjra a Red Bull, de az újítás csak Max Verstappen autójára kerül fel a pénteki első szabadedzésen.
Az energiaitalosok legutóbb Ausztriában is módosítottak a padlólemezen, most ehhez érkezik rögtön egy további frissítés: a Racingnews365.com technikai elemzője, Paolo Filisetti szerint a Venturi-csatornák középső részén, az oldaldobozok alatt, valamint a padlólemez elején változtat a csapat.

Filisetti szerint ezek „mikroaerodinamikai” változtatások, amelyek nem okoznak jelentős változást a generált leszorítóerő kapcsán sem.
Ugyanakkor a leszorítóerő elosztásában, stabilizálásában sokat segíthet ez a fejlesztés, az autó kevésbé lesz tőle érzékeny a változásokra, és különösen a silverstone-i pályán lehet hatékony. A várakozások szerint pontosabb és reaktívabb lehet az autó eleje a tempós kanyarokban, és régóta dolgozott rajta a csapat.
Filisetti arról ír, hogy a Red Bull a nyári szünetig még fejleszti az idei autóját, mielőtt 100%-ban átáll a 2026-os csomagra.