Carlos Sainz a második helyről vághatott neki a Formula-1-es Las Vegas-i Nagydíjnak, amelynek végén meglehetősen kalandos verseny után állhatott fel a dobogó második fokára. A start után pozíciót vesztett Charles Leclerc-rel szemben, akit aztán visszaelőzött, a gumik vártnál jelentősebb szemcsésedése aztán a spanyolt is utolérte, ráadásul a második kerékcseréjénél túl sokat hezitált a Ferrari, így az utolsó pillanatban nem hajtott be végül a bokszba.
Az interjúkat készítő Jenson Button ez utóbbira és a szemcsésedésre is rákérdezett, Sainz azonban végül csak a gumikról beszélt: „Kicsit sokkoló volt… Arra számítottam, hogy elég erős leszek a közepes gumikon, de azt hiszem, nagyjából 8-9 körig tartott ki nálam. Onnantól kezdve pedig csak a kármentésről szólt a futam.”
„Nem éreztem komfortosan magam az autóval, nem voltunk erősek ma, bárcsak gyorsabb lehettem volna, hogy harcolhattam volna George-dzsal a győzelemért. De ez egyszerűen nem volt meg ma bennünk, szóval egy harmadik hellyel, egy dobogóval zártunk, ami nem elég ahhoz képest, amire számítottunk, de ez volt a maximum, amit ma elérhettünk.”
Az interjú során emlékeztették rá Sainzot, hogy egy éve Vegasban az első szabadedzésen milyen incidens érte egy csatornafedéllel, amely szétütötte az autója hátulját.
„Reménykedtem, hogy tud majd nyújtani valamit Vegas nekem azok után, ami tavaly történt… Elfogadom ezt az idei pódiumot egyfajta bosszúnak, ugyanakkor figyeltem minden csatornafedélre a versenyen, próbáltam elkerülni őket ezúttal. De ez már a múlté, a jövőre koncentrálunk, szerintem a verseny ismét elég jó show-t hozott, szóval várom, hogy visszatérjünk ide a jövőben.”
Nagyszerű csatákat vív Leclerc-rel
Button a csapattárssal vívott újabb csatákra is rákérdezett: „Ez így megy már négy éve” – mondta Sainz. „Charles és én kerék a kerék ellen csatázunk, ha nem is minden futamon, de minden második-harmadikon. Mindketten rendkívül versenyképesek vagyunk, közel vagyunk egymáshoz tempóban, így mindig egymással harcolva találjuk magunkat, miközben küzdünk a Mercedesszel, a Red Bullokkal és a McLarenekkel.”
„Nem hiszem, hogy ma előrébb végezhettünk volna a harmadik-negyedik helynél, de ez van. Tovább nyomjuk, aztán meglátjuk, tudjuk-e tartani a jó lendületet.”
A Ferrari amúgy a 3-4. helyekkel közelebb került a McLarenhez a konstruktőri vb-értékelésben: most 24 pont a hátrányuk a wokingiakkal szemben.