Az elmúlt hetekben záporoztak a nagyobbnál nagyobb fejlesztési csomagok az F1-es csapatoknál, Spielbergre viszont szinte üres kézzel érkeztek a résztvevők: egyrészt a nagyobb csomagokon már túl van mindenki, másrészt a sprintformátum miatt az Osztrák Nagydíj nem is ideális választás az új elemek kipróbálására.
A Red Bull, az Aston Martin, az Alpine, a Williams és a Haas egyáltalán semmi újdonságot nem mutatott be a mai kötelező szemlén, vagyis összesen öt olyan csapat van, ami bármilyen új alkatrészt hozott magával a hétvégére.
Nagy változtatást viszont senki nem eszközölt. Az egyetlen csapat, amely két tételt írt fel a dokumentumába, az a McLaren: a wokingiak az első szárny és az első futómű geometriáján módosítottak, a kettőt egymáshoz illesztve variáltak az autó elejének aerodinamikáján, nagyobb leszorítóerőt és hatékonyabb légáramlást várnak ettől.
A Mercedes és a Stake egy kisebb leszorítóerős hátsó övszárnyat hozott, a Ferrari plusz hűtőnyílásokkal készült az ausztriai megmérettetésre, míg a VCARB a hátsó fékek és a kerekek körüli légterelő elemekkel játszott, a tervek szerint ettől nagyobb leszorítóerőt kaphat az autó hátulja.