Christian Horner a Miami Nagydíj hétvégéjén természetesen kénytelen volt a sajtó kérdéseire válaszolni sztártervezője, Adrian Newey távozása kapcsán, s amikor a feltételezések szerint belső feszültségek (és az úgynevezett Horner-ügy) történő lépés okairól, illetve a mérnökzseni jövőjéről kérdezték, így felelt:
„Hogy úgy dönt-e még egyszer, hogy megpróbálkozik az F1-gyel? Ki tudja? Az ironikus dolog az, hogy Adrian mindig is utált minden egyes szabályváltozást. A 2026-os ráadásul egy különleges változás, mert egyszerre érinti a karosszériát és motorokat. És ez már nagyon más a világ a költségplafon és a forrásokra vonatkozó korlátozások miatt.”
Adrian Newey tehát kimondottan nem szereti, ha változnak a technikai szabályok. Vagy mégis? A Sky Sports F1-nek nyilatkozva ugyanis a 65 esztendős szakember nem éppen ezt mondta: „Élvezem a szabályváltozásokat, az egyszer biztos” – kezdte Newey, s hogy ez nem holmi nyelvbotlás volt a részéről, azt a folytatásban meg is erősítette:
„A jelenlegi szabályrendszer bevezetése volt a legnagyobb szabályváltozás, amit 1983 óta átéltünk, amikor a lapos padlólemezű autók megjelentek. Szóval, nagyon élveztem a kihívást, amit az egész kutatási fázis és az autó részletes megtervezése jelentett” – mondta, majd így folytatta:
„A két későbbi autó az RB18 továbbfejlesztése, a jövő évi pedig a harmadik evolúciója lesz, szóval ez egy nagyszerűen sikeredett sorozat. Meglepett, hogy mennyi minden van ezekben az autókban, bár amikor először megnéztem a szabályokat, nem voltam ebben olyan biztos. De igen, jó móka volt.”
A kérdés már csak az, miért érezte szükségesnek Christian Horner kijelenteni, hogy Newey mindig is utálta az ilyesmit…?