Természetesen az év ezen szakaszában minden egyes apróság, ami az adott év autójával kapcsolatos, hétpecsétes titok, de időről időre kikerül a sajtóba egy-egy információ, amiről aztán idővel kiderül, hogy volt-e igazságalapja, vagy csak az olasz média találgat.
A Ferrari 2024-es F1-es kihívójának tervezése a 676-os projekt kódnevet viseli, a Scuderia rendszerint csak nem sokkal az autó bemutatója előtt szokta megnevezni adott évi modelljét. Az olasz médiában most az a hír kering, hogy a Ferrari nem a Red Bull „másolata” lesz.
Az olaszok ugyanis – nem győzzük hangsúlyozni, hogy a helyi sajtó értesülései szerint – nem követik a Red Bull azon filozófiáját, hogy a levegőt az oldaldoboz és a padlólemez között vezetik el, sokkal inkább ragaszkodnak a saját S-csatornájukhoz, amely az oldaldoboz tetején vezeti el a levegőt és ezáltal ott termel leszorítóerőt.
A Motorsport olasz kiadásának értesülései szerint Frederic Vasseuréknek sikerült kijavítaniuk az SF-23-as alapvető tervezési hibáit, és komoly előrelépés várható a csapattól köridő tekintetében. Persze az majd csak az első versenyen derül ki, hogy ez mire lesz elég a többiek ellen.