A második helyről várhatta a piros lámpák kialvását Lando Norris, s rögtön le is rajtolta a pole-ból induló Charles Leclerc-t. Onnantól kezdve nem is kellett a Ferrarival foglalkoznia a britnek, sokkal inkább Max Verstappenre figyelhettek és a futamgyőzelem lebeghetett a szemük előtt.
„Amikor vezettem a versenyt, akkor végig kontrolláltam az egészet, de sajnos nem tudtam elég ideig megfelelő állapotban tartani a gumikat” – kezdte Norris Buttonnek, akit a verseny 28. körében előzött meg Max Verstappen.
A második kerékcserénél – kissé váratlanul – ismét a kemény keverékeket tették fel a McLarenre, ami nem igazán ízlett az autónak, így inkább hátrafelé kellett onnantól figyelnie Norrisnak, akit végül megválasztottak a nap versenyzőjének.
„Szerintem jó versenyem volt, tudtuk, hogy lesznek gondjaink a gumIkezeléssel. Minden etap elején nagyon jó volt a tempónk, de nem tudtuk eléggé sokáig fenntartani azt. Próbáltam védekezni Lewis ellen, de esélyem sem volt.”
„Nem volt már elég gumim addigra, aztán mindenki láthatta, milyen simán húzott el tőlem. Talán ha hűvösebb az idő ma, akkor jobb napunk lehetett volna, de hát ez van. A csapat kiváló munkát végzett, és az, hogy a dobogón végeztünk, sokkal jobb eredmény annál, mint amire a hétvége előtt számítottunk” – összegezte a versenyt a harmadik helyen végző Norris.
Miután Lance Stroll csak kilencedikként végzett, és az Astontól, valamint a McLarentől is kiesett egy-egy versenyző, a McLaren megelőzte a konstruktőri pontversenyben Alonsóékat, ezzel előreléptek a negyedik helyre.