A legnagyobb érdeklődés a Ferrari autóját övezi Barcelonában, hiszen lehullt a lepel a vadonatúj oldaldobozról: ez a nagy frissítések leglátványosabb része, de végül nem mutatott be túl sok mindent az istálló.
Az oldaldobozokkal együtt a motorborítás, a karosszéria középső része is megújult, a tájékoztató szerint pedig ennek levegőáramlási okai vannak: egyrészt ettől másképp működik majd a hűtés, másrészt pedig a hátsó szárny, illetve az autó hátsó része felé terelik másképpen a levegőt, amitől az aerodinamikai hatékonyság javulását várják. Ehhez egyébként a hátsó szárnyat is hozzáfaragták, bár állítólag csak pályaspecifikus változtatásokat ejtettek annak fő és szélső elemein.
Ezen felül a padlólemez is megújult: a szélei és a fő része is új geometriával bír, a szélein lévő légterelő szárnyak is újak, ezektől pedig nagyobb leszorítóerőt várnak. Érdekesség, hogy a feltüntetett változtatások között nem szerepel a beharangozott új hátsó futómű, ami a hasmagasságon segítene.
Íme egy fotóválogatás a Ferrariról:
Az összes csapat barcelonai fejlesztését ebben a cikkben szedtük össze!