Számos változtatást eszközölt a szervezeti működésében a McLaren a csütörtöki bejelentésük alapján. A legfontosabb változás, hogy ezentúl nem egy technikai igazgatója lesz az alakulatnak, aki az összes folyamatért felel, hanem három részre osztják a feladatokat. Ennek részeként pedig a pozíciót eddig betöltő James Key távozik a wokingi istállótól.
A technikai ügyvezető csapat egyik tagja Peter Prodromou lesz, aki az aerodinamikáért felelős technikai igazgató szerepét fogja betölteni. Az autó koncepciójáért és teljesítményéért felelős technikai vezető a McLarenhez a Ferraritól visszatérő, a Scuderiát néhány hete elhagyó David Sanchez lesz – igaz, ő majd csak 2024. január 1-jén csatlakozhat a wokingiakhoz. Végül pedig a mérnöki és tervezési részleg technikai igazgatói posztját Neil Houdley kapta meg. A három szakember egyaránt közvetlenül Andrea Stella csapatfőnöknek jelent majd.
Ezzel még nincs vége az átszervezéseknek: Giuseppe Pesce lesz az aerodinamikai részleg és az ott dolgozó személyzet vezetője, aki ezzel az aero-részleg működését segíti majd, s Peter Prodromounak tesz jelentést. Emellett Piers Thynne kapja meg a kibővített operatív igazgatói posztot, amely a csapatfőnök munkáját segíti majd abban, hogy innovációkkal emeljék a McLarennél zajló munka színvonalát.
Andrea Stella a bejelentés kapcsán tett nyilatkozatában mindenekelőtt James Key-nek köszönte meg az eddigi munkáját, míg az új struktúra kapcsán elmondta: ez a különböző technikai részlegek átláthatóságát és hatékonyságát segíti elő. Külön kiemelte David Sanchez visszatérését is a gárdához.