A Holland Nagydíj volt az elmúlt időszak egyik legerősebb versenye az Aston Martin számára: Lance Stroll szezonja során először a Q3-ba jutott a kvalifikáción – ahol aztán nem tudott részt venni hidraulikai probléma miatt –, rajtpozícióját pedig pontszerzésre fordította vasárnap. Sebastian Vettelt Q1-es kicsúszása fosztotta meg egy hasonló eredménytől. Zandvoort nagy leszorítóerős beállítást igénylő pálya, csakúgy, mint a soron következő Szingapúr és Suzuka – emiatt bizakodó Mike Krack csapatfőnök.
„Úgy vélem, pár olyan verseny következik, ahol az autó versenyképesebb lesz. Láttuk, hogy Zandvoortban megvolt a potenciál a kettős Q3-ba jutásra, de Sebastiannak gondja volt a 13-as kanyarban, ami meggátolta az előrelépését, pedig ugyanolyan köridőn volt, mint Lance. Tehát a potenciál bennünk volt, és úgy vélem, ez bizakodásra ad okot a következő versenyeken” – idézi a RaceFans.net a csapatvezetőt.
„Magabiztosak vagyunk a következő versenyeket tekintve, főleg a zandvoorti hétvége után. Szingapúrban további fejlesztések is érkeznek, ezen a hétvégén pedig a leszorítóerő hasonló szintű, mint Zandvoortban és Budapesten. Ennélfogva egészen biztosak vagyunk abban, hogy kicsit jobban fogunk szerepelni” – mondta Krack. A legutóbbi verseny, az Olasz Nagydíj gyenge pont volt az Aston Martin számára, a monzai pályán azonban extrémen alacsony a leszorítóerő, amit a csapatok a végsebességért cserébe áldoznak be. Az Aston Martinnak nem volt meg a kellő tempója a pályán, kis leszorítóerővel az autó sokat csúszkált, ami a gumikat kezdte ki. (A kettős kiesést végül motorhiba okozta.)
Szingapúrban egy további tényezőből is erőt merít az Aston Martin: Sebastian Vettel öt első helyezésével a Marina Bay legsikeresebbje, utolsó győzelmét 2019-ben is a városállamban szerezte. „A szingapúri mindig is olyan pálya volt, ahol nagyon jól teljesített. Ezért reménykedünk abban, hogy jó eredményt érünk el vele, mostantól egészen a szezon végéig” – mondta Krack.