Egy kiváló stratégiával Max Verstappen már a futam első szakaszában átvette a vezetést, amit úgy tűnt, nem is ad ki a kezéből egészen a leintésig, ám a biztonsági autós szakasz után nem volt egyszerű dolga. Charles Leclerc szinte a végéig üldözte a címvédőt, aki az utolsó két körre leszakította riválisát.
Mindez elég kockázatos volt az energiaitalosok csapatfőnöke szerint, aki úgy gondolja, akár bajba is kerülhettek volna.
„Mindent beleadtunk. A biztonsági autó után szerencsénk volt, hogy a Ferrari nem állt ki a bokszba, a lágy gumikért, de ez legalább semlegesítette a dolgokat. Miután Leclerc a DRS-zónán belül volt, nem tudtuk lerázni őt. Ilyen nagy nyomás alatt könnyű blokkolni valamelyik kereket, de Max tisztán tartotta magát, és nem hibázott” – mondta Horner a Sky Sports kamerái előtt.
A szakember beszélt Sergio Perez problémájáról is. A mexikói a futam egy pontján motorerőt veszített, mint kiderült, egy szenzor okozta a gondokat.
„A megbízhatóság kérdéses lesz. Volt egy szenzorprobléma Checo motorjánál, aztán a srácok jól csináltak mindent, de ezzel 30 lóerőt veszített. A hiba nélkül akár második is lehetett volna” – tette hozzá.