Az éveken át tartó szenvedés után szebb idők él meg a McLaren csapata, mely a tavalyi esztendőben a negyedik helyen zárt a konstruktőrök között, közben pedig más sorozatokban, így például az IndyCar és az Extreme-E porondján is szeretnének nagyot alkotni.
A McLaren az utóbbi időben egyre több céggel kötött meg valamilyen megállapodást, ezért kereskedelmi szempontból abszolút sikeresnek mondhatják magukat. A hírek szerint a napokban egy újabb neves támogatót jelenthetnek be, olyat, amely korábban még soha nem szerepelt a Formula-1-ben.
A Sky News ugyanis úgy értesült, hogy az Alphabet Inc tulajdonában lévő Google a jövőben szponzorálni fogja a McLaren autóit az F1-ben és az Extreme-E szériában is. A források alapján ennek köszönhetően akár már a Bahreini Nagydíjon feltűnhetnek a vállalat termékei a versenygépeken, így tehát az Android márkájú készülékek és Chrome operációs rendszer logója is.
A McLaren mindenesetre még nem kívánt nyilatkozni ezzel kapcsolatban, ám a Sky szerint a Google mellett egy másik amerikai székhelyű szoftvercég, a Salesforce is érdeklődik a sportág iránt. Mivel a nézettség és az érdeklődés jelentősen nőtt az Egyesült Államokban, idén pedig két már futamot is rendeznek az országban, így a Formula-1 a helyi vállalkozások számára is egyre érdekesebbé válhat.