Új pilótapárosra, de a régi eredményekre számíthatunk a Haastól a 2021-es szezonban. Mick Schumacher és Nyikita Mazepin – aki botrányát követően maradhat a felállásban – hasonló helyezéseket célozhat meg, mint Romain Grosjean és Kevin Magnussen, akik összesen csupán három pontot szereztek az idény során.
„Keményen dolgozunk. Nehéz megítélni, hol tartunk, mert három-négy hónappal ezelőtt kezdtük meg a fejlesztést. Nem az a gond, hogy mások olyan rengeteget fejlődtek, hanem az, hogy a mi kezünk meg volt kötve a költségvetés és erőforrások menedzselése miatt. Sikerült eredményesen kézben tartanunk őket, így remélhetőleg visszatérhetünk a korábbi mederbe” – idézi a PlanetF1.com Günther Steiner csapatfőnököt. A Haas alig fejlesztett 2020-ban, de a következő szezonban nagyobb lesz a mozgástere. Ez sem jelenti azt, hogy nagy ugrást várhatunk az amerikai csapattól…
„A következő év egészen biztosan nehéz lesz, mert nem valami versenyképes autóból indulunk ki. A realitás az, hogy majd a barcelonai teszten, aztán Ausztráliában, az első időmérőn derül ki, hol állunk. Megpróbáljuk, ami tőlünk telik, de nem akarok ígéreteket tenni arról, milyen jók leszünk, mert nem hiszem, hogy túl fényes lesz a helyzetünk. De ahogy mindig, beleadunk mindent, és reméljük, hogy sikerült valamit visszaszerezni abból, amit korábban elvesztettünk” – mondta Steiner.
A mezőnyhöz négy évvel ezelőtt csatlakozó Haas az egyik legígéretesebb középcsapatból vált sereghajtóvá: 2018-ban még ötödikek lettek a konstruktőri bajnokságban 93 ponttal, tavaly már csak 28 pontot szereztek és a kilencedik helyre csúsztak vissza, ezt követte a 3 pontot felmutató idei szezon.