Egyik héten még a mezőny legjobb, másik héten már az egyik leggyengébb autójában ült George Russell: meglepően hangzik, de hiába vezet két éve a Williamsnél, komplikáltabb volt a visszaszokás a sereghajtó konstrukcióhoz Abu Dhabiban, mint az ismeretlen Mercedesre hangolódás Szahírban.
„Igazából nehezebb volt visszaülni a Williamsbe, mert a Mercedes autója annyira jó. Amit egy versenyző csak akar egy versenyautótól, azt a Mercedes megadja. Ott érezni, hogy a versenyző irányítja az autót, míg nálunk néha az autó irányítja a versenyzőt, reagálni kell rá, míg a Mercedesnél csak kontrollálni. Szerintem az a természetes érzés, amikor egy kiváló autó van az ember alatt, színtiszta öröm vezetni. Talán ezért sikerült relatív gyorsan felvennem a tempót” – hasonlította össze Russell a W11 és FW43 vezetését.
A brit pilóta vezetéstechnikai téren nem tudott túl sok mindent hasznosítani a Williamsnél, ennek ellenére egy fontos tanulságot levont egyetlen hétvégét felölelő mercedeses kalandjából: éppen azt, hogy minden autó különbözik, egy jó versenyzőnek pedig alkalmazkodnia kell ahhoz, amelyiket vezeti.
„A legfőbb, amit tanultam, hogy adaptívnak kell lenni. A williamses vezetési stílusom igazából kicsit hátráltatott a Mercedesnél. Amikor visszajöttem a Williamshez és megpróbáltam alkalmazni pár fogást Bahreinből, nem tudtam megcsinálni őket a Williamsben. Ez megerősített abban, hogy széles látókörűnek kell lenni és ahhoz kell alkalmazkodni, amit az autó kínál. Ha a Mercedest el tudod vezetni valahogy, attól még a Williamst nem tudod ugyanúgy vezetni és fordítva” – magyarázta Russell.