Amióta betiltották a motormódok állítgatását, azóta Andrew Green elmondása alapján minden csapatnál arra törekednek, hogy találjanak egy aranyközéputat, vagyis egy olyan beállítást, amellyel szombaton és vasárnap is gyorsak lehetnek.
Nekik ez egyelőre nem sikerült, és sokszor azt látjuk, hogy Perezéknek a mezőny sűrűjéből kell feltornászniuk magukat az előkelőbb pozíciókba. Éppen emiatt nem értik, miként tudott a Ferrarival Charles Leclerc ilyen jól menni szombaton, aztán viszonylag még vasárnap is.
„Ahogyan sok más csapat, mi is rengeteg időt töltünk azzal, hogy a vasárnapi versenyre állítsuk be az autónkat. Emiatt azonban kompromisszumot kell kötnünk, hiszen így szombat délután nem leszünk annyira gyorsak, mint lehetnénk” – mondta a Racefans.net szakoldalnak Andrew Green.
Az Eifel Nagydíjon Leclerc a 4. helyre kvalifikálta a Ferrarit, majd a versenyen a 7. helyen ért célba, ami megnézve a McLarenek és a Renault-k vasárnapi javulását, nem is rossz teljesítmény, hiszen amellett, hogy a Ferrari szombaton kimagaslóan teljesített, vasárnap sem maradt el túl sokkal a riválisaitól.
„Fogalmunk sincs, honnan húzták elő ezt a tempót szombaton. Aztán jött a vasárnap és egy fél másodperccel lassabbak voltak náluk, ami meglehetősen különös” – tanácstalankodott tovább a Racing Point technikai igazgatója.