A Scuderia tiszteletére a mugellói verseny hivatalos elnevezése a Toszkán Ferrari 1000 Nagydíj volt, ezen túl pedig a televízióban látható F1-es logó, a safety car, de még a zászlók is bepirosodtak a Ferrari tiszteletére.
Mondhatnánk, hogy az időmérő felemásra sikeredett, hiszen Vettel már a Q2-ben búcsúzni kényszerült, de Charles Leclerc ötödik helye mostanában szenzációnak számított. Aztán a versenyen a harmadik helyen is autózott a monacói, de végül csak a nyolcadik helyet szerezte meg, mivel Raikkönen büntetést kapott, így egy pozícióval előrébb lépett.
Sebastian Vettel ezen hétvégét megelőzően jelentette be, hogy az Aston Martin pilótája lesz jövőre, s enerváltságát ez sem törte meg, a 14. helyről rajtolva csak a tizedikig tudott előre jönni úgy, hogy mindössze tizenketten értek célba vasárnap.
Mattia Binotto csapatfőnök értékelte a Ferrari hétvégi teljesítményét a Grand Prix 247 oldalának: „Egy igazán csalódást keltő eredmény egy történelmi hétvégén. Hazai pályán ünnepelhette a Ferrari az 1000. versenyét, de csalódást okoztunk.”
„Míg szombaton legalább Charles elért egy olyan eredményt, ami megfelelt a várakozásainknak, a versenyen már nem volt meg a tempónk hozzá, hogy kihívás elé állítsuk a többieket, kiváltképp a gumik életben tartása okozott fejtörést” – mondta Binotto.
„Charles és Sebastian is kihozta a maximumot, amire az autó képes, mi pedig ugyan keményen dolgozunk, hogy kijavítsuk a gépünk alapvető hibáit, de ezek nem olyan gondok, amiket néhány ráncfelvarrással orvosolni lehetne.”
„Ez persze nem azt jelenti, hogy már nem hozunk fejlesztéseket e verseny után, de realistának kell lennünk magunkkal és a rajongóinkkal szemben is” – tette hozzá Binotto. A Ferrari jelenleg a hatos szám bűvöletében a 6. helyen áll a konstruktőri pontversenyben, 66 begyűjtött világbajnoki egységgel.