Talán nem rengette meg annyira a sportot, mint Michael Schumacheré, és nem libabőröztetett annyi szurkolói alkart, mint Kimi Raikkönené, ám Fernando Alonso visszatérésével a Formula–1 elmúlt bő évtizedében már harmadszor látunk ilyen nagyszabású döntést egy világbajnoktól. Kicsit úgy tűnik, mintha a spanyol el sem ment volna, hiszen több mint másfél év, de a rendhagyó helyzet miatt csupán egyetlen szezon telt el a távozása és azon júliusi bejelentése között, miszerint jövőre harmadszor is összeköti életét az F1-ben a Renault-val. Alonso beszélt visszatérésének motivációiról, az Autósport és Formula Magazin szerkesztősége pedig érveket és ellenérveket sorakoztatott fel amellett, hogy miért lehet sikeres, vagy miért van máris kudarcra ítélve a spanyol újabb hadjárata.
Csalásgyanús botrány, nevetséges magyarázkodás, szörnyű kommunikáció, borzasztóan sikerült autó, pilótacsere – ezek az első jelzők, amelyek eszünkbe jutnak a Ferrari elmúlt egyéves munkálkodása kapcsán. Hogyan jutott olyan mélyre a csapat, hogy jelenleg talán már csak ötödik erőként beszélhetünk róla, lehet-e mindent Mattia Binotto nyakába varrni és mi jelentheti számukra a kiutat? Az AFM szerzői erre keresik a választ a lap egyik kiemelt anyagában.
További témák a lapból:
- Szegény Perezt az ág is húzza: Vettel fenyegeti az állását?
- Ösztönös csapatváltás – Ricciardóval beszélgettünk
- Amikor nők álltak a Formula-1 pódiumán
- Exkluzív interjú Nelson Piquet-vel
- Sérülések, melyek befolyásolták a motoros vb-küzdelmet
- Káoszfutam lett a 2020-as Rali1-es szezonnyitó
- Elektromos és hibrid debütálás a Ralikrossz-ob-n
- Közel kétezer lóerő – Lotus Evija bemutató
- Divatba hozták - DS 3 Crossback Puretech 155
- Egy lány – egy autó: Virág és a Citroen
A legfrissebb AFM a MotoGP, a rali-vb és a többi népszerű hazai és nemzetközi autósportszéria híreivel és háttéranyagaival megvásárolható az újságosoknál vagy előfizethető a formula.hu weboldalán.