Május 29-én jelentette be a Williams, hogy névadó szponzora, a ROKiT, amellyel egyébként 2023 végéig szerződésben állt, felmondta az együttműködést, amivel egyúttal az istálló sorsát is veszélybe sodorta. A brit telefongyártó cég közben a hírek szerint a Mercedesszel vette fel a kapcsolatot, újabb szöget ütve a grove-i istálló szívébe.
A csapat egy héttel a végre valahára elérkező spielbergi szezonnyitó előtt fedi fel a nyilvánosság előtt megújult arculatát, noha a pilóták overallja, amelyen a Lavazza logója került kiemelt helyre, már a Formula-1 hivatalos oldalán is megtekinthető a versenyzők frissített profilja alatt.
A Formula.hu-n exkluzívan, már másfél órával a péntek délelőtt 10 órai festésbemutató előtt lelepleztük az FW43-as új ruháját, majd a csapat által megadott időpontban érkezett még egy galériára való fotó. A ROKiT piros logójának híján a fehér alapszínt csupán a kék különféle árnyalatai egészítik ki, míg az oldalszekrényekre a Sofina Foods logója került, amely az istálló újonc pilótájához, a Nicholas Latifihoz kötődik, hiszen a kanadai versenyző apja, Michael Latifi a tulajdonosa az ételgyártó vállalatnak. Mindez pedig kendőzetlenül jelzi, hogy a Williams költségvetésébe a pilóta családja is beszállt.
A tavaly a konstruktőri bajnokság utolsó helyén végző istálló Latifi mellett a másodéves George Russell-lel száll harcba az idei bajnoki pontokért, a cél pedig nem is lehet más, mint feledtetni a 2019-es gyengélkedést. Erre pedig minden esélyük meg is van, hiszen sajtóértesülések szerint a Williams pénzügyi helyzete nem olyan rémes, mint azt a főszponzor távozásából, a világválságból és a csapat eladásra kínálásából sejteni lehet: a Forbes értesülései szerint a grove-iak költségvetése már az idei és a 2021-es szezonra is biztosított.