Bár az első nyolc futam időpontja és helyszíne június eleje óta hivatalos, továbbra is elég sok a bizonytalanság a Formula-1 koronavírus-járvány által megtépázott 2020-as szezonja kapcsán: egyelőre nem tudni, pontosan hány futamot és hol rendezhetnek összesen idén. A rengeteg kérdőjel pedig a csapatok büdzséjét is kétségessé teszi, éppen ezért a Haas úgy döntött, addig nem is fejleszt az autóján, amíg nem kristályosodik ki minden részlet – minderről Günther Steiner beszélt csütörtökön egy videós sajtókonferencián, amelyen elhangzottakat a Motorsport.com idézi:
„Pillanatnyilag nem tervezünk semmilyen fejlesztést, amíg nem pontosan, hogyan alakul az idei költségvetésünk, valamint hogyan alakulnak a versenyek. Nem költhet el olyan pénzt, amiről nem tudom, hogy rendelkezésre áll-e. Nincs értelme ennek egyelőre. Óvatosan kell csinálnunk a dolgokat, hiszen nyilvánvaló, hogy a kevesebb versennyel a bevétel is csökken, főleg nézők nélküli futamokkal. Szóval amíg nem tisztul ki minden, én óvatos vagyok.”
Steiner rámutatott: ugyan elképzelhető, hogy emiatt az idény előrehaladtával hátraesnek az erősorrendben, de annál sokkal rosszabb lenne, ha később eszmélnének rá, hogy a fejlesztések miatt nem lenne elég a pénzük a szezon teljesítéséhez. Ráadásul a tavalyi év során rájöttek, hogy nem is függ minden az újításoktól, hiszen még az évad végén is a melbourne-i padlólemezhez nyúltak vissza:
„Elég sokat tanultunk a fejlesztésekről. Sosem olyan jelentősek, mint amiben reménykedsz, mivel manapság elég sokat el tudsz érni az autó első változatán is. Szóval véleményem szerint nem is létszükségletek a fejlesztések. Ami viszont szükséges, hogy ne hibázzunk. Ez lesz a döntő, ezért is döntöttünk úgy, hogy nem kockáztatunk valamivel, amit nem biztos, hogy megengedhetünk magunknak. Ez rosszabb lenne, mert akkor nem tudnánk részt venni az utolsó nagydíjakon.”