Borzalmas idényt produkált tavaly a Haas, a konstruktőri tabellán csak a sereghajtó Williamst tudták megelőzni, szenvedésüket pedig jól mutatta, hogy az évad során többször is visszatértek a melbourne-i szezonnyitón használt padlólemezt. Problémáikat csak fokozta, hogy a két pilóta, Kevin Magnussen és Romain Grosjean többször is ütközött a pályán, utóbbi ráadásul önállóan is számos amatőrnek tűnő hibát követett el.
Nem meglepő, hogy a rajongók jelentős része Grosjean leváltását követelte (aki már hozzászokott az efféle kritikákhoz), főleg akkor, amikor a hírek szerint Nico Hülkenberg is elérhető lett volna az istálló számára. A Haas azonban a franciát is megtartotta 2020-ra – ezt a döntést így magyarázta Günther Steiner csapatfőnök a GP Racingnek nyilatkozva:
„Ha lecseréled az egyik vagy mindkét pilótát, akkor azzal valamelyest rájuk is hárítod a felelősséget, ami szerintem nem fair. Az autó teljesítményének nincs köze hozzájuk. Olykor jót tesz a váltás, mert azzal változhat a dinamika, de előfordul, hogy belevágsz valamibe újba, és belebuksz. És voltak ennél fontosabb dolgaim is. Nem tudok időt szánni egy új versenyzőre, már így is tele vagyok teendővel.”