Három évig, a 2022-es szezon végéig a Liqui Moly a Forma 1 "Hivatalos Szponzora". "A Forma 1 egyedülálló hatóköre lehetővé teszi számunkra, hogy világszerte növeljük a Liqui Moly márkaismertségét", mondta Ernst Prost. Azonban nem csak a hatókörről magáról van szó. "A Forma 1 a motorsport prémium kategóriája, a Liqui Moly pedig az olajok és az adalékok prémium kategóriája. A Forma 1-es hirdetés erős jelzés a végfogyasztók és a kereskedelem számára. Ez segít abban, hogy kiemelkedjünk az egyre erősebbé váló média-alapzajból."
A Liqui Moly 2019-ben szállt be a Forma 1-be. Egy olaj- és adalékgyártó középvállalat a világ legnagyobb versenysorozatában – akkoriban erre az iparág felkapta a fejét. A versenyeken a kék-piros logó kiemelkedő helyen jelent meg a pálya mentén. "Összesen több, mint 1,9 milliárdan követték a versenyeket közel 200 országban a televízióban", mondta Ernst Prost. Nem is beszélve az online közvetítésekről, a helyszíni nézőkről és az utólagos beszámolókról. A helyszínen további 200.000 nézőről beszélünk versenyenként. A közösségi médián keresztül a Forma 1 milliárdos nagyságrendű megjelenítést ér el. Ernst Prost: "Sehol máshol nincs ilyen globális hatókör."
"A sikeres tavalyi év után kiterjesztettük a partnerségünket, ami jól szemlélteti, mire képes a Forma 1 a márkaismertség és -lojalitás terén", mondta Chase Carey, a Forma 1 elnök-vezérigazgatója. "Örömünkre szolgál, hogy a Liqui Moly a jövőben még szorosabban kapcsolódik a Forma 1-hez."
A Forma 1 az olajmárka legnagyobb, de nem kizárólagos globális szponzorációja. A Liqui Moly éppúgy képviselteti magát a MotoGP-ben, névadója a LIQUI MOLY Bathurst 12H hosszú távú versenynek, látható volt a januári Kézilabda Európabajnokságon, valamint számtalan téli sport rendezvényen. "Mindez nem öncélú, hanem a marketingkoncepciónk része, amellyel támogatjuk partnereink értékesítését", magyarázta Ernst Prost.
A globális hatás központi elem a Liqui Moly számára. A hazai, német piac összbevételből való részesedése folyamatosan csökken. "Ott annyira erős a pozíciónk, hogy további növekedést nehéz elérni", mondta Ernst Prost. "Éppen ezért a jövőnk a nemzetközi üzletben rejlik. Itt még hatalmas lehetőségeink vannak, amelyeket ki akarunk aknázni. Ebben a Forma 1 fontos eszköz."