Steward
Balogh Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. augusztus 12. szerda
F1

Leclerc-nek a mai napig nem bocsátotta meg a Ferrari az ejtőernyőzést

Charles Leclerc-nek a mai napig nem bocsátott meg Mattia Binotto csapatfőnök, amiért még decemberben engedély nélkül ugrott ki egy repülőgépből, hogy ejtőernyőzhessen.

Alighanem Charles Leclerc nevéhez fűződik a legextrémebb elfoglaltság az F1-es uborkaszezonban, hiszen a monacói a szezonzárót követően szinte rögtön ejtőernyőzni indult az Egyesült Arab Emirátusokban.

A történet idáig szép és jó, azonban hamar kiderült, hogy a munkaadójától nem igazán kért erre engedélyt, márpedig egy olyan fontos személynek, mint a Ferrari pilótája, valószínűleg nem ártott volna megkérdeznie erről nála magasabb beosztásban lévő embereket.

Akkor Leclerc egy morbid viccel elintézte az egészet, mondván, ha rosszul sül el a dolog, akkor most már úgy sem lenne itt, hogy elküldjék őt a fenébe, ha nem történik baj, akkor pedig nincs is ok semmiféle aggodalmora.



Mattia Binotto a Rai 1 egyik műsorában beszélt pilótáiról, ahol elmondta, a mai napig nem felejtette el a fiatal monacói ezen húzását: „Mi rendelkezünk a legjobb versenyzőpárossal. Seb egy négyszeres világbajnok, szerintem senkinek nem kell bemutatni, Charles pedig a mi fiunk, hiszen a saját akadémiánkról került ki.”

„Remélhetőleg jó néhányan fognak még a nyomába lépni. Már a második szezonjában meg tudott nyerni egy olyan nívós versenyt, mint a monzai, amiről sokan csak álmodoznak. Ugyanakkor néha fejfájást is okoznak nekünk…” – folytatta Binotto.

„Charles kiugrott egy repülőgépből ejtőernyőzni és erről senkinek nem szólt. Hogy megbocsátottam volna? Nem, szó sincs róla! Azt mondta, soha többé nem csinál ilyet, én pedig remélem, megértette, amit utána mondtunk neki.”

„Ami az előttünk álló szezont illeti, nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni. A tavalyi tesztek után azt gondoltuk, hogy nagyon gyorsak leszünk, aztán Ausztráliában érkezett a hidegzuhany, és csak a végére sikerült összeszednünk magunkat. Fiatal csapat vagyunk, így van még mit tanulnunk, a legfontosabb persze, hogy folyamatosan fejlődjünk. Minden nyerő szériához évek munkája szükséges, ráadásul a Ferrarinak sosem volt olyan kemény ellenfele, mint manapság a Mercedes.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?