A Mercedes tegnapi leleplezésének szöges ellentétét szervezte a Ferrari az idei autó bemutatásához. A 19. században épült Romolo Valli színházban komolyzenei felvezetés, kórus éneke és táncosok bemutatója vezette fel az SF1000 színre lépését. A festék kedvezőbb tömege miatt a matt vörös szín dominál az autón, de visszatért a hányattatott sorsú Mission Winnow, ezzel csempésztek némi feketét az autóra. Az SF1000 ezzel némi hasonlóságot mutat a Ducati MotoGP-s festésével.
Az oldaldobozokon a tavalyi szezonhoz hasonlóan idén is helyet kap a Shell, az UPS és a Ray-Ban logója. Az AMD technológiai partner neve viszont eltűnt, a legnagyobb riválisuk ezt a támogatót elhappolta az olaszoktól.
A Ferrari 2020-ban változatlan pilótafelállással, Sebastian Vettellel és Charles Leclerc-rel áll csatasorba, elsődleges célja pedig, hogy megtörje a Mercedes 2014 óta tartó egyeduralmát.