0 és 208 között rengeteg különleges, érdekes, vagy éppen csak nagy sikereket hozó rajtszámmal találkozhattunk már a Formula-1-ben, ebből az egyik legnagyobb kultusza a híres 27-esnek van Gilles Villeneuve halála óta. Nico Hülkenberg ezt viselte 2014 óta, de kényszerű távozása miatt most egy ideig nem láthatjuk.
Jelenleg a kettes és a kilencvenkilences szám között választhatnak (a szabad rajtszámok közül) a pilóták, a kiválasztott számot pedig továbbviszik magukkal, bármilyen istállóhoz is igazoljanak. Ha valaki bármilyen okból távozik a száguldó cirkuszból, akkor rajtszámát két évig senki más nem viselheti, utána ismét szabadon választható, kivételt képez ez alól Jules Bianchi 17-es száma, amit hivatalosan visszavonultattak.
Gilles Villeneuve tette igazán híressé a 27-est, de ezzel a számmal lett világbajnok Ayrton Senna 1990-ben, de nagy sikereket ért el vele Alan Jones, valamint egy futamgyőzelmet és számos dobogót hozott Jean Alesi számára is még ferraris időszakában. Hülkenberg szerződés nélkül maradt, a 27-est (hacsak a rutinos német váratlanul vissza nem térne az F1-be) most két éven át nem fogjuk látni. Hogy miért választotta ezt a számot? „Augusztus 19-én születtem és nyolc plusz tizenkilenc az pont huszonhét” – adta meg az egyszerű választ Hülkenberg.
Robert Kubica távozásával már másodszor tűnik el a 88-as rajtszám, ugyanis 2016-ban Rio Haryanto már néhány futam erejéig használta. A négyes is másodszor van használatban, Max Chilton 2014-ben viselte, Lando Norris pedig tavaly óta, valamint a tízes (Kamui Kobayashi 2014, Pierre Gasly 2017 óta) és a 99-es is (Adrian Sutil 2014, Antonio Giovinazzi 2019-).
A legalacsonyabb rajtszám, amivel soha nem nyertek futamot, az a 13-as. Legutóbb Pastor Maldonado viselte 38 nagydíjon át. Ugyan a venezuelainak van egy futamgyőzelme, ám azt még korábban, 2012-ben szerezte, amikor még a 18-as szám virított az autóján.