Idén rekord hosszúságú, 22 versenyhétvégéből álló szezon elé néz a Formula-1 világa. A Német Nagydíj kiesett, a Holland és a Vietnámi viszont bekerül a körforgásba, így az istállókra igazán embert próbáló hónapok várnak. Az Alpha Tauri csapatvezetője szerint ezzel a mennyiséggel elérték azt a határt, amikor még nem kell elkezdeniük rotálva dolgoztatni az utazó személyzetet, még egy futam hozzáadásával azonban további munkaerő után kellene nézniük. Ez szembemenne az F1 költségcsökkentési törekvéseivel.
„ Az időkeret szinte megegyezik a 2019-essel, mivel márciusban kezdünk, és november végén fejezzük be a szezont. Egy futammal van most több, emiatt nem kell elkezdenünk rotálni az embereket, de 22 a felső határ. Ha a jövőben több futam lesz, akkor több mérnököt és szerelőt kell bevonnunk, mert az túl sok lesz a meglévőknek – magyarázta Franz Tost a Racer magazinnak.
A csapatvezető már csak azért sem szeretné megbolygatni az aktuális felállásukat, mert elégedett az istálló munkájával. A felkészüléssel kapcsolatban egy apró érdekességet is elárult, ugyanis az reméli, az idei versenyautó tömegét sikerül a minimum alá szorítaniuk, így lesz némi mozgásterük a ballasztsúlyok elhelyezéséhez.