Az új szabályokba – melyek 2021-től lesznek aktuálisak – bekerült a költségvetési sapka is, mely 175 millió dollárban szabja meg a csapatok maximális kiadásait, ebbe nem beleszámolva a pilóták bérét. A Ferrarinál váltig állítják, hogy a kis csapatok érdekében komoly javakról mondtak le.
Azonban a McLaren Racing vezérigazgatója, Zak Brown nem hisz nekik, mivel ő úgy gondolja, hogy legkorábban 2022-ben, de még inkább csak 2023-ban fogja éreztetni hatását a költségek befagyasztása.
„Rengeteg dolog fog történni 2020-ban és 2021-ben. Hagy kezdjem 2020-szal: a szabályok nem változnak, szóval folytatnunk kell ezt a nagyszerű javulást, le kell szegnünk a fejünket” – idézi Brownt az F1i.com.
„Sok munka áll még előttünk. Az előző szezonban átlagosan másfél másodperces lemaradásban voltunk a pole-pozíciótól, azonban az év végére ez már csak nyolc tized környékén mozgott. Ugyanakkor ez még mindig egy hatalmas távolság, amit le kell dolgoznunk.”
„Az előttünk álló 2021-es változások pedig már jó ideje a legnagyobb volumenűek, rendkívüli izgalmakat tartogatnak. A költségvetési limit is segíteni fog azt hiszem, viszont véleményem szerint ennek hatásait legkorábban 2022-2023 körül érezhetjük majd.”
„Mindenesetre nekünk folytatnunk kell a felzárkózást, viszont minél közelebb leszünk, annál nehezebb lesz megtalálni a hiányzó tizedeket, századokat, azonban minden egyes férfi és nő azon lesz a McLarennél, hogy ráleljünk ezekre.”