Steward
Admin
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. szeptember 28. hétfő
F1

Ferrari: Nincs szükség gyökeres változásokra

Mattia Binotto szentül hiszi, hogy nincs szükség gyökeres változásra a Scuderiánál ahhoz, hogy jövőre ne essenek bele az idén látott hibákba. Szerinte a tapasztalatlanság tehet a ballépésekről.

Mattia Binotto a 2019-es szezon kezdete előtt vette át a Ferrari irányítását Maurizio Arrivabenétől, aki visszavezette a győzelmek útjára az olasz istállót, azonban vele szemben is elfogyott a vezetők türelme, így a vele ellentétben álló Mattia Binotto, addigi technikai igazgató vette át a csapatfőnöki tisztséget.

Az idei év azonban rettenetesen sikerült a Ferrari számára, hiszen mindössze három győzelmet tudtak felmutatni 2019-ben, a gumikezelésük és ezáltal a versenytempójuk pedig elmaradt a Mercedsétől és a Red Bullétól, így esélyük sem volt a világbajnoki címért harcolni.

A csapatfőnök viszont úgy látja, nincs szükség gyökeres változtatásokra, hiszen a Ferrarinál rendkívül alacsony a dolgozók életkorának átlaga, és többen is először dolgoznak abban a pozícióban, melyet most betöltenek.

Idén valami nagyon félrement a Ferrarinál


„Véleményem szerint nincs szükség óriási változásokra. Sokkal inkább a tapasztalatlanság számlájára írható, hogy idén elkövettünk néhány ballépést” – mondta Binotto a Motorsport.com-nak. „Eddig is mondtuk, hogy egy fiatal csapat vagyunk, különösen, ami a betöltött szerepeket illeti, szóval egy nagyon lejtős tanuló úton vagyunk túl.”

„Biztosra kell mennünk, hogy mindent feljegyeztünk abból, ami a mögöttünk lévő szezonban történt, hogy tanulhassunk belőle” – zárta ezen gondolatát Mattia Binotto, aki arra is magyarázatot adott, miért esett vissza ennyire a Ferrari tempója az utolsó versenyeken. Szerinte nem csaltak, ahogyan azt a többiek gondolják, ettől sokkal egyszerűbb oka van ennek.

„Nem szabad elfelejteni, hogy a Mercedes egy új aero-csomaggal érkezett meg Japánba és a Red Bullnak is sikerült előrébb lépnie. Abu Dhabi sosem feküdt igazán a mi autóinknak, sokat tanulhatunk abból, miért voltunk ennyire lemaradva a kanyargós részeken, illetve meg kell vizsgálnunk, miért volt az, hogy a friss gumikon jó volt a tempónk, de amint elkezdtek kopni, már nem tudtuk tartani a lépést. Jelenleg erre nem tudom a választ, de meg fogjuk rá találni!”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?