Aldo Costa jelenleg a Mercedes főmérnöke, aki még akkor dolgozott a Ferrarinál, mikor Kimi Raikkönen 2007-ben megszerezte a csapat eddigi utolsó egyéni világbajnoki címét. 2012-ben szerződtette le a Mercedes, ahol sokkal kisebb nyomás nehezedik rá, kevesebb a dráma és a politika és sokkal rugalmasabb mindenki.
„A Mercedesnél sokat törődnek azzal, hogy minden alkalmazott jól érezze magát a bőrében, így a legtöbbet tudja kihozni magából. A Ferrarinál minden pillanatban megfigyelés alatt tartanak. Ott van a média nyomása, a rajongóké, a főnököké, de még a bárpultosé is, akitől minden reggel kikértem a kávét” – mondta Costa az Automotónak.
A Ferrari másik korábbi embere, Fernando Alonso volt versenymérnöke, Andrea Stella szerint sem való a maranellói munka olyanoknak, akik nem tudnak megbirkózni egy kis felelőséggel: „Ugyanaz a felszerelés, ugyanolyan felkészült emberek dolgoznak ott is, szóval a probléma forrása nem ebben keresendő. Mindene megvan a Ferrarinak, ami nekünk itt Angliában.”
„Ugyanakkor az F1 itt csak egy munka. A pincér talán tudja, hogy az F1-ben dolgozom, de ez itt nem akkora ügy, viszont a Ferrarinál ez nem csak egy munka. Elhagyod az irodát, lemész a bárba, a pultos pedig kérdőre von, hogy mikor fogunk végre nyerni. Aztán lemész az étterembe, és hozzád vágják ugyanezt a kérdést.”
„Minden reggel írnak az újságok a Ferrariról, szóval hatalmas a nyomás odakint. Semmilyük sem hiányzik, amivel bajnoki címet tudnának nyerni, és szerintem már csak idő kérdése, hogy újból sikeresek legyenek, azonban pont ez az, amiből Maranellóban sosem volt elegendő.”