Újabb beszállítói tendert írt ki a Nemzetközi Automobil Szövetség: a sebességváltó-kazetta, a kerékfelni és a fékrendszer komponenseinek pályázata után az üzemanyagrendszer bizonyos alkatrészeinek (mint a szivattyúk, bizonyos csövek és a rendszer lengéscsillapítója) gyártóját keresi az FIA.
A tender a többihez hasonlóan a 2021 és 2024 közötti négy évre szól, de lehetséges, hogy 2025-re is kiterjesztik, ezért a pályázóknak két ajánlatot kell benyújtaniuk. Az üzemanyagrendszer komponenseinek egységesítésével a vezetésnek kettős célja van: az egyik természetesen a költségcsökkentés, a másik pedig az üzemanyaghasználat ellenőrzése, amely egy kényes pontja az F1-es szabályrendszernek, gondoljunk csak több kizárásra a limit túllépése miatt az utóbbi évekből.
A jelentkezési határidő június 15., döntés pedig július 15-én várható. Ez utóbbi időpont abból a szempontból érdekes, hogy elméletileg június 30-ig véglegesíteni kellene a 2021-es szabálycsomagot, benne természetesen az üzemanyag-rendszerre vonatkozó pontokat is. A csapatoktól származó információ szerint azonban a határidőt közös megegyezéssel kitolják októberig, és ezt támasztja alá a július 15-i dátum is.