A McLaren Csoport, ami magában foglalja a közúti autókat, a versenyautókat és a fejlesztési osztályt is, egy masszív növekedést ért el 2017-hez képest, amikor is a bevételük 871,3 millió angol font volt, hiszen 2018-ban már több, mint 1,2 milliárd fonttal gazdagodtak.
Ennek legnagyobb része a közúti ágazatnak köszönhető, ahol olyan autókat dobtak piacra, mint például a McLaren Senna. Ezen a téren 45%-os növekedést ért el a wokingi cég, miután 4829 autót értékesítettek a tavalyi év során.
A gond azonban az F1-es részlegnél van, ahol majd’ 100 millió fontos veszteséget könyvelhetett el a McLaren, ami ahhoz képest, hogy 2017-ban Alonsóval és az ő fizetésével együtt is 1 millió pluszban zárta az évet, elég jelentős visszaesés.
Ennek persze legnagyobb oka a Hondával való szakítás, akik elég komoly szponzori összeggel támogatták a wokingi csapatot, ráadásul az erőforrásért pénzt sem kértek. Ehhez képest a Renault-nak a becslések szerint évi 10 millió fontot tesznek le az asztalra a motorokért, ezentúl pedig nagyban hozzájárult a jelentős pénzügyi visszaeséshez az is, hogy míg 2016-ban hatodikként végzett a McLaren a konstruktőri bajnokságban, 2017-ben csak a kilencedik lett, amivel jelentős összegtől esett el.