A Formula-1-es erőforrások a 2014-es hibrid korszak bevezetése óta a rajongók kereszttüzében áll, mondván túl halk, és megszűnt a szívómotorok eltűnésével az F1 jellegzetes hangja, ami azzá tette a sportot, ami.
Chase Carey azonban úgy véli, az idei év legfontosabb stratégiai eleme pont az lesz, hogy a motorokat még hatékonyabbá és környezetbarátabbá tudják tenni, hogy azok majd később a „való életben” is alkalmazni tudjuk egyszer, a közúti autókban.
„A legfontosabb az, hogy fejlődnünk kell, és nem csak a technológiai vezető szerepünkre gondolok itt, hanem arra, hogy még hatékonyabbá és megbízhatóbbá tegyük az autóink hibrid erőforrásait” – mondta Carey Genfben. „Továbbra is sok pénzt fektetünk majd abba, hogy tovább csökkentsük a károsanyag-kibocsátást, hogy élen járjunk a közúti technológiák kapcsán is.”
A másik dolog, amire idén jobban szeretne fókuszálni a Liberty Media, az az, hogy sokkal elérhetőbbé szeretnék tenni az F1-et, különösen a nők számára: „Másodsorban szeretnénk azt a kpet kelteni az emberekben, hogy az F1 mindenkié. Több lehetőséget szeretnénk biztosítani nőknek a pályán és azon kívül egyaránt.”
„Egy világméretű sport vagyunk már így is, de mi még tovább szeretnénk terjeszkedni. Egy olyan jelenséggé szeretnénk válni, ami ontja magából a misztikumokat és a csillogást, úgy, hogy mindeközben mindenki számára nyitottak szeretnénk lenni.”